נבואת השבעה הספר האחרון בסדרת המעון של מיס פרגרין

אוגוסט 28, 2021

נבואת השבעה - ספר 6 בסדרת המעון של מיס פרגרין לילדים משונים

חדש בחנויות – נבואת השבעה, הספר השישי והמסכם בסדרת "המעון של מיס פרגרין", מאת רנסום ריגס

בשעה טובה מגיע "נבואת השבעה", הספר האחרון בסדרת "המעון של מיס פרגרין", מאת רנסום ריגס, ומסכם מסע ארוך, אליו יצאנו ב-2012. באותה עת, הספר הראשון בסדרה עוד לא תורגם לעברית, וכלל לא היה ברור אם הסדרה תגיע לישראל, או על ידי איזו הוצאה. למרבה השמחה, הוצאת כתר ספרים הרימה את הכפפה ולא אכזבה, כי הנה אנחנו כאן, כשהספר השישי והאחרון נמצא בחנויות.

כשכל ספרי הסדרה זמינים לקהל הישראלי, ולאור הצלחתה הרבה בארץ, נשארה שאלה אחת: האם כתר יתרגמו גם את ספר האגדות הנלווה, "אגדות המשונים". בדומה ל"מעשיות בידל הפייטן" בהארי פוטר, גם אגדות המשונים מופיע ומאוזכר בתוך הספרים.

תקציר העלילה

ג'ייקוב ונור ניצלו ברגע האחרון ממלכודת קטלנית. הם לא יודעים כיצד הצליח להימלט, אבל דבר אחד ברור להם: קול חזר, והוא חזק מתמיד. כשסופות משונות של אפר, דם ועצמות מתחילות להופיע, מיס פרגרין והילדים המשונים מבינים שעולמם עומד להיחרב. רק תקווה אחת נותרה – שבעה משונים שהופיעו בנבואה העתיקה יכולו לעצור יחד את האפוקליפסה. נור היא אחת מהם, אבל מיהם השישה הנותרים? והיכן הם אמורים להיפגש?

סדרת המעון של מיס פרגרין מאת רנסום ריגס האמריקני היא מהתופעות הספרותיות המפתיעות בעשור האחרון. הספרים שהו יותר משנה ברשימות רבי-המכר, תורגמו לשפות רבות ונמכרו במיליוני עותקים ברחבי העולם. הספר הראשון בסדרה נבחר לאחד הספרים האהובים על תלמידי התיכון בישראל ועובד וקולנוע. נבואת השבע הוא הספר השישי והאחרון.

רנסום ריגס גדל בקליפורניה ומתגורר היום בלוס אנג'לס, עם אשתו תהרה מאפי, אף היא סופרת. ריגס כתב סיפורים וצילם תמונות ווידיאו מאז היה ילד. הוא למד קולנוע, ויצר סרטים קצרים שזכו להערכה רבה. בנוסף, ריגס הוא בלוגר פורה המרבה לכתוב על מסעות. הוא חובב מסעות גילוי אורבניים, צלילה, וכמובן – צילום ומציאה של תמונות מיוחדות.

בקרו באתר הבית של רנסום ריגס

קראו את הפרק הראשון

נבואת השבעה
ספר #6 ואחרון בסדרה "המעון של מיס פרגרין"
מאת רנסום ריגס
תרגום: יעל אכמון
544 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.