הילדים האבודים של שונן מגווייר בדרך למסך הגדול

אוגוסט 21, 2021

כל לב הוא דלת - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

פרמאונט רכשו את זכויות לעיבוד סדרת הספרים הפופולרית, "הילדים האבודים", מאת שונן מגווייר, למסך הגדול

בית הספר של אלנור וסט לילדים אבודים מגיע למסך הגדול. פרמאונט הצליחו להניח את ידיהם על הזכויות לעיבוד סדרת ספרי הפנטזיה של שונן מגווייר למסך הגדול, לאחר מאמצים רבים.

הסדרה החלה ב-2016, עם "כל לב הוא דלת" (ראה אור בעברית ב-2017, הוצאת נובה, תרגום לעברית דידי חנוך), שזכה בפרסים רבים, ביניהם הוגו, נבולה, אלכס ולוקוס. למרבה הצער, רק הספר הראשון בסדרה ראה אור בישראל. אולי כעת, כשיש עיבוד קולנועי בדרך, עם אפשרות למספר סרטים, תהיה התקדמות גם בחזית זאת. לאור הצלחתה של הסדרה בחו"ל, מעניין שעדיין לא צדה את עיניהן של הוצאות גדולות בישראל. מעניין אם הסיבה קשורה לכך שהספרים כוללים ייצוג להט"בי מאוד בולט. ייצוגים מסוג זה לא נפוצים עדיין בספרות פנטזיה בעולם, קל וחומר ובישראל.

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

מה קורה למי שיוצאים לארצות הדמיון אחרי שהם חוזרים לעולם שלנו והדלת לעולם ההוא נסגרה בפניהם?

אם יש להם מזל, הם מגיעים לבית אלינור וסט לילדים אבודים, המקום שבו כולם עברו חוויות מופלאות, שמחות או קודרות, וחזרו שונים מכפי שהיו. ושבו כולם מחפשים דרך לחזור.

גם ננסי מחפשת דרך לחזור לעולם המתים השקט והדומם בו שהתה שנים מספר. אבל זמן לא רב לאחר שהיא מגיעה לפנימייה, טרגדיה מכה, ועכשיו הוא וכמה מחבריה החדשים צריכים לפתור תעלומת רצח, אחרת ייגזר גורלו של המקום היחיד בעולמנו שבו מצאו בית.

לאור מספר הספרים והמעריצים הרבים, פרמאונט שוקלים להפוך את "הילדים האבודים" לפרנצ'ייז. כרגע הסדרה מונה שישה ספרים ושביעי בדרך. האולפנים כבר החלו לפנות לכישרונות מהשורה הראשונה כדי לקחת חלק בעיבודים. כמו כן נקשר בפרויקט שמו של פויה שהבזיאן (Pouya Shahbazian). שהבזיאן חתום על עיבודים ז'אנריים נוספים, ביניהם טרילוגיית "מפוצלת" ו"צל ועצם". טרילוגיית הסרטים, המבוססים על ספרייה של ורוניקה רות' נכשלה. הסדרה "צל ועצם", מבוססת על טרילוגייה מאת לי ברדוגו, עושה חייל בנטפליקס ואושרה לעונה שנייה. מניח את הדעת שפרמאונט לקחו מפיק מנוסה בז'אנר, וניתן לקוות שיצליח לשחזר את הצלחתו האחרונה.

מגווייר צייצה על החדשות, ואמרה שהצוות שעובד על הסרטים יעשו כמיטב יכולתם לעשות צדק לדמויות המגוונות של הסדרה: "כל מי שדיברתי איתם היו מאוד נלהבים ומאוד מסורים לרעיון שהצלחת הסדרה טמונה בגיוון שלה".

הספר השביעי בסדרת הילדים האבודים,"Where the Drowned Girls Go", צפוי לצאת לאור בינואר 2022.

בקרו באתר הבית של שונן מגווייר

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.