נפתחה ההרשמה לדרקוניקון 2021, כנס המשחקים של הקיץ

אוגוסט 17, 2021

כנס דרקוניקון 2021 - נפתחה ההרשמה

דרקוניקון הוא כנס משחקים ייעודי, שנערך כל שנה כבר מעל עשור. השנה הוא ייערך באולם גדול ומפואר במתחם ״אהל שם״ ברמת-גן, בתאריכים 26–27 באוגוסט.

ההרשמה לפעילויות השונות במסגרת כנס המשחקים של הקיץ דרקוניקון יוצאת לדרך! מהרו לבקר באתר ולהירשם: https://www.dragoncon.co.il/games.aspx

סוג אחד של משחקים הם משחקי-תפקידים, משחקים שבהם כל שחקן מגלם דמות דמיונית. המשחק הידוע ביותר הוא מבוכים ודרקונים שמתרחש בעולם פנטזיה בהשראת שר הטבעות וספרים אחרים. דרקוניקון זו הזדמנות מצוינת לשחק בפעם הראשונה במשחק תפקידים – לבד, עם חברים או עם המשפחה.

משחקי תחביב כוללים גם משחקי-לוח שמשגשגים בשנים האחרונות – לא רק משחקי קופסה כגון מונופול, או Risk אלא משחקי לוח כגון המתיישבים של קטאן, מנצ'קין, שם-קוד וכך הלאה. בכנס תוכלו לשחק בעשרות משחקים שונים ועשירים, המיועדים לגילאים שונים, ובעלי רמות מורכבות הנעות ממשחקים בני חצי שעה ועד שלוש או ארבע שעות. סגל הכנס ישמח ללמד אתכם לשחק בהם.

דרקוניקון מציע עוד שני סוגים של משחקים:

  • משחקי מיניאטורות, אותם ניתן ללמוד בכנס וגם להשתתף בסדנת צביעה, או להביא מהבית צבא של "חיילים" ולהשתתף בטורניר.
  • משחקי קלפים אסיפים, שהידוע מתוכם הוא מג'יק, כל שחקן מרכיב לעצמו חבילת קלפים, עמם הוא מתמודד בטורניר. בכנס יש גם טורנירים מסוג דראפט, בהם רוכשים ופותחים במקום חבילות של קלפים מהם מרכיבים את החפיסה למשחק.


מה מצפה לכם בדרקוניקון השנה

השנה יש בכנס קרוב ל-120 משחקים, טורנירים, סדנאות ופעילויות נוספות – מגוון רחב של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות ועוד. שימו לב, המקום בחלק מהפעילויות יכול לאזול במהירות, אז הזדרזו לשריין את המקום שלכם.

הרכישה המוקדמת נפתחת בתחילת אוגוסט והיא הדרך המומלצת להבטיח את מקומכם במשחקים שאתם רוצים וגם לחסוך את התור ואת ההמתנה בכנס עצמו. ניתן לעדכן את ההרשמה שלכם למשחקים גם במהלך הכנס, על-בסיס מקום פנוי.

נוסף לפעילויות המשחקים, בכנס יהיו גם מתחם דוכני משחקים, דוכן יד שנייה, מתחם משחקים חופשיים, אזור משפחות, השקות משחקי לוח ומשחקי תפקידים בעברית ועוד. כל הפרטים על הכנס באתר: www.dragoncon.co.il

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.