ג'אנגל קרוז – (2021) Jungle Cruise

יוני 26, 2021

אולפני דיסני מזמינים אתכם להרפתקה עוצרת נשימה ביערות האמזונס בחיפוש אחר עץ החיים

סרט ההרפתקאות החדש מאולפני דיסני 'ג'אנגל קרוז' אשר שואב השראה מהמתקן הקרוי על שמו בדיסנילנד, לוקח את הצופים למסע עוצר נשימה במורד נהר האמזונס יחד עם רב החובל השנון פרנק וולף (דווין ג'ונסון) והחוקרת האמיצה דר' לילי יופטון (אמילי בלאנט).

ב-2003, פרנצ'ייז "שודדי הקאריביים", המבוסס אף הוא על מתקן בדיסנילנד, הפתיע רבים כאשר הצליח לעבד מתקן שעשועים לסרט פנטזיה מצליח – "שודדי הקאריביים: קללת הפנינה השחורה". או אז החל מסע מטורף לשחזר את ההצלחה עם מתקן נוסף בשם "ג'אנגל קרוז", או בעברית – שייט בג'ונגל. תחילתו של המסע בהכרזה על הסרט ב-2004, וסיומו לא ידוע, אך מתוכנן ליולי, השנה (2021).

המסע אל המסך הגדול

הרבה מים זרמו באמזונס מ-2004, והפרויקט החליף אינספור ידיים, במאים, מפיקים, תסריטאים ואפילו שחקנים. ב-2011 הפרויקט שב לתחייה והיה אמור להיות בכיכובם של האיי ליסטר טום הנקס וטים אלן (שפץ ביתך, צעצוע של סיפור), שבינתיים די נעלם. ב-2017, בשעה טובה, הוצמד לפרויקט הבמאי  הספרדי-אמריקאי, ג'אמה קולייט-סרה, שאכן זכה לביים את הסרט ולהוציאו אל הפועל. ב-2019 נשכרו שירותיו של ג'יימס ניוטון האוורד להלחין את הפסקול (שזה תמיד נחמד). בתחילה, הסרט קיבל תאריך בכורה ב-2019, שנדחה ל-2020, ו…אז התפרצה הקורונה. כעת, הסרט מתוכנן לצאת לאקרנים בקיץ 2021.

17 שנה חלפו מאז ההכרזה על "ג'אנגל קרוז" ועד היום. בזמן הזה, יצאו 5 סרטים בפרנצ'ייז של "שודדי הקאריביים", שהכניסו 4.5 מיליארד דולר יחדיו, אך הביאו אותו לכדי מיצוי. בין לבין, ג'וני דפ, שגילם את דמותו האייקונית של ג'ק ספרו, הסתבך בעקבות האשמות מצד אשתו לשעבר, אמבר הרד (אקוומן), באלימות. כמו כן, נראה שירדה קרנו של השחקן, שהיה מעורב במספר פלופים בקופות, ביניהם "צללים אפלים" (2012), "הפרש הבודד" (2013), "טרנסנדנס" (2014), "מרדכי" (2015), "אליס מבעד למראה",  (2016) וזאת אפילו לא הרשימה המלאה. במילים אחרות, "ג'אנגל קרוז" צריך להצליח. אך האם יש לו את מה שדרוש?

תקציר העלילה

דר' לילי יופטון יוצאת למסע מביתה בלונדון, אנגליה, אל עבר ג'ונגל האמזונס ומגייסת את שירותיו המפוקפקים של רב החובל פרנק לטובת מסעה במורד הנהר, על גבי ספינתו  השחוקה אך מקסימה 'לה קווילה'.

לילי נחושה למצוא במסעה עץ עתיק בעל סגולות ריפוי ייחודיות אשר בכוחו לשנות את עתיד הרפואה. בצאתם למסע יתקלו הצמד הלא צפוי הזה בסכנות מרובות ובכוחות על טבעיים אשר ממתינים להם לאורך יער הגשם אשר יופיו עלול להטעות.

בעוד הסודות לגבי עץ הפלא אט אט מתגלים, הסיכון אשר לקחו על עצמם לילי ופרנק במסע ישפיע על גורלם, בעוד גורל האנושות מונח על כף המאזניים.

צפו בטריילר הסרט:

בקרו בעמוד הסרט באתר דיסני
"ג'אנגל קרוז" (ארה"ב, 2021)
בימוי: ג'אמה קולייט-סרה
שחקנים: דווין ג'ונסון, אמילי בלאנט, אדגר רמירז, ג'ק ווייטהול

הסרט מתוכנן לשוט אל המסך הגדול ב-29.7.21

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.