איגריין האמיצה הסרט – בדרך למסך הגדול

מרץ 17, 2021

איגריין האמיצה - קורנליה פונקה - הספרייה הפנטסטית

לאחר לב של דיו ורוכב הדרקונים, גם איגריין האמיצה, ספר נוסף של קורנליה פונקה, בדרך למסך הגדול

חברת ההפקה Uncharted Territory רקמה עסקה עם  RISE Picturesבעקבותיה יעקור סטודיו האפקטים זוכה פרס האוסקר מלוס אנג'לס לנירנברג, גרמניה, שם תחבור אליו המפיקה לוצ'יה שארבטקה. שתי החברות נמצאות כעת בשלבי פיתוח של סרט אנימציה בתלת-ממד, המבוסס על הספר איגריין האמיצה, מאת קורנליה פונקה. עיבודים נוספים נמצאים בקנה עבור שתי החברות, לרבות חומרים נוספים מאת פונקה. וולקר אנגל, גסה אנגל ושרבטקה יפיקו יחד עם אולריץ' שוורץ וסוון פניק מ-Rise Pictures.

תקציר העלילה (מגב הכריכה של המהדורה העברית)

איגריין גרה במצודת מרגנית וחולמת להיות אבירה אבל איך תגשים את החלום כשהיא חייבת לשנן כל הזמן כשפים, וללמוד להכין שיקויים כדי להיות קוסמת דגולה כמו בני משפחתה?

הכול משתנה ביום הולדתה העשירי, כשהוריה מאבדים כבמטה קסם את דמום האנושית והקוסם גילגלד מאיים להשתלט על מצודת מרגנית. איגריין נקראת להציל את המצב ויוצאת אל הגבעות שמעבר ליער הלוחש, אל ההרפתקה שתמיד חיכתה לה. האם סוף-סוף תוכיח לכולם שהיא נועדה להיות אבירה?

איגריין האמיצה הוא ההפקה השנייה של סרט אנימציה על ידי RISE, לאחר רוכב הדרקונים הכושל. ניתן לצפות שלקחים נלמדו ושסרט האנימציה הבא יהיה יותר טוב.

מניתוח קצר של תקציר הסרט ניתן כבר לעלות על מספר שינויים שנערכו בעלילת הספר לטובת ההפקה. כך למשל, איגריין של הסרט היא בת 12 ולא בת 10. בנוסף, בסרט יהיה זה אלברט, אחיה של איגריין שיהפוך בטעות את הוריהם לחזירים, בעוד שבספר הם עושים זאת לעצמם. זה מה שניתן להסיק מהמידע המועט שקיים בשלב זה. לא מן הנמנע שבשלבים יותר מתקדמים של ההפקה נדע טוב יותר "מה נשתנה" והאם זה לטובה.

Rise Production, המעורבת בהפקה היא חלק מ-RISE FX, חברת הפקת אפקטים מובילה שעבדה על סרטי קולנוע וטלוויזיה שונים, ביניהם: לוקי, וונדה וויז'ן, הנוקמים – אנדגיים, קפטן מארוול, הפנתר השחור ורבים אחרים. למותר לציין שאנו נוסיף לעקוב אחר התפתחויות ונדווח על כל פרט מעניין.

בקרו באתר הבית של קורנליה פונקה

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.