ארץ לאבקראפט

אוגוסט 19, 2020

ארץ לאבקראפט - סדרות אימה בטלוויזיה - הספרייה הפנטסטית
"ארץ לאבקראפט", באדיבות סלקום TV

דרמת אימה, צעיר אפרו אמריקאי יוצא במסע חיפוש אחר אביו ונתקל במפלצות שיצאו מתוך ספריו של לאבקראפט

חובבי ספריו ודמויותיו של ה.פ. לאבקראפט לא ירצו לפספס את "ארץ לאבקראפט", סדרת אימה של HBO, שהגיעה שלשום אל סלקום TV. המדובר באחת הסדרות המצופות ביותר של HBO בשנים הקרובות, המבוססת על רומן מאת מאט ראף. הסדרה מביאה את סיפורו של אטיקוס בלאק, חברתו לטישה, ודודו ג'ורג', שיוצאים למסע חיפושים אחר אביו הנעדר של ג'ורג'.
הסדרה מתרחשת בארה"ב של שנות החמישים, בה עדיין מתקיימים חוקי ההפרדה הגזעית. הקבוצה צריכה להתמודד עם סכנות חמורות ולהתגבר על הגזענות האלימה של אמריקה הלבנה ועם מפלצות מפחידות שיצאו מתוך דמיונו האפל של הווארד פיליפס לאבקראפט (סופר אמריקני שכתב סיפורי אימה, מדע בדיוני ופנטזיה).

השחקנים

בסדרה מככבים: ג'ונתן מייג'ורס ("הזהב של נורמן", "הבחור הלבן ריק"), ג'ורני סמולט-בל ("אנדגראונד", "ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת"), השחקן זוכה האמי קורטני ב. וואנס ("המרדף אחר אוקטובר האדום", "חוק וסדר: כוונה פלילית", "סיפור פשע אמריקאי: המדינה נגד או.ג'יי סימפסון"), ומייקל קנת' וויליאמס ("הסמויה", "אימפריית הפשע", "כשהם רואים אותנו", "ליל האירוע").

את הסדרה יצרה מישה גרין ("גיבורים", "ילדי האנרכיה"), ובין מפיקיה נמנים ג'יי.ג'יי. אברהמס ("מלחמת הכוכבים", "אבודים", "משימה בלתי אפשרית", "זהות בדויה") וג'ורדן פיל ("תברח", "אנחנו").

"ארץ לאבקראפט" צפויה לעלות לשידור ב-17.8.2020, בסלקום TV.

בקרו באתר הרשמי של הסדרה

קדימון הסדרה – צפייה נעימה!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=dvamPJp17Ds&feature=emb_logo

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.