ילדה עם לב של דרקונית

יוני 16, 2020

ילדה עם לב של דרקונית - תמונה מהכריכה

אם אהבתם את "דרקונית עם לב של שוקולד", לא תרצו לפספס את הספר הבא בטרילוגיה, "ילדה עם לב של דרקונית"

היה הייתה פעם, בעיר יפהפייה, מפורסמת בשוקולד שלה ומוגנת על ידי דרקונים, ילדה כה חסרת-מורא, שהעזה לנסות לספר את הסיפור הגדול מכול: האמת.

סילקה תמיד הייתה טובה באריגת האמת ובסיפור סיפורים. כה טובה, שרק שנים מעטות אחרי שהגיע כיתומה חסרת גרוש, היא מצאה עבודה אצל יצרני השוקולד הנפלאים ביותר בעיר (אה, וגם נהייתה חברה הכי טובה של דרקונית). כעת, הכישרון שלה למילים צד את עיני המשפחה המלכותית, שרוצים ממנה לשמש כמרגלת, כשהאצילים המסתוריים והמסוכנים של אלפנוולד מודיעים שיבקרו בעיר. אבל לסילקה יש סיבות אפלות וסודיות משלה לא לסמוך על המבקרים.

האם תצליח סילקה לגלות את האמת על הפיות, תוך שמירה על סודותיה שלה?

לגיל 8 ומעלה.

קצת על המחברת

סטפני ברג'יס גדלה במזרח לנסינג, מישיגן, אבל מתגוררת כיום בוויילס עם בעלה ושני בניהם, מוקפת בהרים, טירות ובתי קפה. היא כותבת הרפתקאות פנטזיה לנוער ופרסמה שש כאלו עד כה. שלושת ספריה האחרונים כוללים את טרילוגיית "דרקונית עם לב של שוקולד". היא גם כותבת ספרים פנטזיה היסטוריים ורומנטיים למבוגרים. ספריה האחרונים למבוגרים הם בסדרת "ספר הלחשים של הארווד" (Harwood Spellbook). בנוסף, פרסמה כארבעים סיפורים קצרים למבוגרים ולבני הנעורים, שפורסמו במגוון מגזינים ואנתולוגיות.

לרכישת הספר ברכישה מוקדמת

בקרו באתר הבית של סטפני ברג'יס (אנגלית)

ילדה עם לב של דרקונית
מאת: סטפני ברג'יס
הוצאת עוץ (2020)
תרגום מאנגלית: נעה שביט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.