אליטה: מלאך קרב – סרט המשך?

מאי 27, 2020

אליטה: מלאך קרב - האם יהיה סרט המשך?

במשך זמן רב נראה שנגזר על העיבוד של המנגה "אליטה: מלאך קרב" (Alita: Battle Angel) להישאר בלימבו לנצח. ג'יימס קמרון היה מעורב בפרויקט בצורה כזאת או אחרת מ-1997! אבל הבמאי לא בדיוק ידוע בקצב המהיר בו הוא יוצר את סרטיו, וכשמרבית תשומת לבו הופנתה אל הפרנצ'ייז של "אווטאר" – הבייבי שלו, נראה שידיו מלאות גם כך למשך העתיד הנצפה לעין.

כל זאת השתנה, בסופו של דבר, כשהודה שהרפתקאותיו על כוכב הלכת פנדורה לא משאירות לו מספיק זמן כדי להפיק את "אליטה" בכוחות עצמו. קמרון העביר את המושכות אל רוברט רודריגז, ונותר מעורב ב"אליטה" רק כמפיק וככותב שותף. כך הגיע לבסוף הסרט אל בתי הקולנוע, שם התגלה כלהיט ראוי, גם אם לא מטורף, הן בקרב המבקרים והן בקרב הקהל.

הכנסות של 405 מיליון דולר תמורת השקעה של 170 מיליון גדעו תקוות לסרט המשך, בייחוד כשדיסני היו כעת הבעלים של הזכויות, בעקבות רכישת הענק של פוקס. אבל כמו שקורה לפעמים בשואו ביז, אליטה זכתה לעדנה מחודשת כגיבורת קאלט. אם תשאלו אותי, בצדק לגמרי. הסרט היה מרהיב, העולם מרתק והדמות של אליטה, מעוררת הזדהות ואמפתיה. חיבת המעריצים התבטאה בקמפיין רשת עצום שמטרתו להביע עניין בסרט המשך, וכעת, אם השמועות נכונות, יכול להיות שאולפני העכבר גם הקשיבו.

לפי מקורות יודעי דבר, דיסני שוקלים לתת אור ירוק לסרט המשך ל"אליטה". המושכים בחוטים הבינו גם במכירות המרשימות של הסרט בפלטפורמות לצפייה ביתית, וגם בגרעין המעריצים חדור המוטיבציה, שרק גדל והולך. הדבר הוביל לשיחות מאחורי הקלעים לגבי החזרתה של האנדרואידית להרפתקה חדשה.

נכון להיום, לא ברור עדיין אם מדובר בסרט של ממש, באורך מלא, או בהפקה מיוחדת עבור דיסני פלוס, עם תקציב יותר נמוך. ובכל זאת, העובדה שדיסני בכלל שוקלים לבקר שוב בעולם של "אליטה: מלאך קרב" מספיקה בשביל ליצור התרגשות רבה בקרב החובבים ברשת. ועם השיחות הללו יבשילו לכדי הפקה של ממש, אין ספק שחובבי המנגה והסרט יוכלו לרשום לזכות הישג מרשים בהחלט.

כמובן שנמשיך לעקוב בספרייה הפנטסטית, ונעדכן אתכם בכל התפתחות מעניינת.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.