כריסטינה אגילרה לפסקול מולאן – Mulan 2020

מרץ 19, 2020

האזינו לסינגל החדש מהפסקול של עיבוד הלייב-אקשן של מולאן, בביצועה של כריסטינה אגילרה

מולאן 2020 - עיבוד הלייב אקשן לסרט האנימציה הקלאסי של דיסני

הזמרת האמריקאית הידועה כריסטינה אגילרה תבצע שני שירים מתוך הפסקול של עיבוד הלייב אקשן של "מולאן" מבית דיסני, שיגיע לבתי הקולנוע ב-26.3. אם אנחנו נוכל להגיע אל בתי הקולנוע, זאת כבר שאלה אחרת. למותר לציין שהגעתו של הסרט למסך הגדול מותנה בהנחיות פיקוד העורף ומשרד הבריאות ובהיתרים להפעלת העסקים. בינתיים, תוכלו ליהנות מן השיר החדש בפסקול ומהטריילר העדכני לסרט.

השיר המקורי החדש Loyal Brave True זמין כבר כעת כסינגל.

להצצה לסרט בתוספת השיר החדש:

כריסטינה אגילרה מספרת:

"יציאת הסרט 'מולאן' והשיר Reflection קרתה בסמוך לחתימתי על חוזה ההקלטות הראשון שלי. זה נפלא לחזור לסרט כל כך מדהים ומלא בעוצמה ומשמעות, והמשמעות הזאת עומדת במבחן הזמן: להיות נאמן לעצמך, להיות מי שאתה, וללמוד איך להיות חסר פחד. השיר החדש שלי, Loyal Brave True, מייצג את האיזון העדין שבין פגיעות וכוח."

פסקול הסרט יופץ בארץ ע"י חברת הליקון.

תקציר העלילה

כאשר הקיסר הסיני מוציא צו מלכותי המחייב גבר אחד מכל משפחה לשרת בצבא האימפריה כדי להגן על המדינה מפלישה מצפון, הואה מולאן, בתו הגדולה של לוחם עבר מעוטר, נענית לצו הקיסר במקום אביה החולה.

בעודה מעמידה פנים שהיא גבר בשם הואה ג'וּן, על מנת לשרת בצבא הקיסר, היא עומדת במבחנים רבים לאורך הדרך. מולאן לומדת לרתום את כוחה הפנימי כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלה. זהו מסע מופלא, אשר יהפוך את מולאן ללוחמת מוערכת, ויזכה אותה בהוקרת התודה של מדינתה… ושל אביה הגאה.

צפו בטריילר העדכני של הסרט:

בקרו באתר הרשמי של הסרט (אנגלית)

בימוי: ניקי קארו

ארה"ב 2020

הסרט יגיע בדהירה אל בתי הקולנוע ב-26.3.20

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.