ילדי דם ועצם מאת טומי אדיימי

מרץ 19, 2020

ילדי דם ועצם מאת טומי אדיימי - ספר פנטזיה
ילדי דם ועצם

בואו להכיר את ילדי דם ועצם, ספרה הראשון של טומי אדיימי, המשלב מיתולוגיה אפריקאית עם דמיון, ואת שפת היוֹרוּבָּה עם שפת הפנטזיה.

ילדי דם ועצם, ספר הבכורה של סופרת הפנטזיה טומי אדיימי שיגר אותה מאלמוניות אל תודעתם של אוהדים חדשים מכל רחבי העולם. כיכב מעל 102 שבועות ברשימת רבי־המכר של הניו־יורק טיימס. ספר ההמשך – ילדי סגולה ונקמה – נכנס מיד עם הופעתו לראש הרשימה. ילדי דם ועצם זכה בפרס ווטרסטונס היוקרתי, ראה אור עד כה ב־25 מדינות וצפוי להפוך לסרט קולנוע, בהפקת דיסני פוקס ולוקאס פילם.

תקציר העלילה

הם הרגו את אמא שלי.
הם לקחו את המאגיה שלנו.
הם ניסו לקבור אותנו.
עכשיו, נקום ונתמרד.

זֵיילי זוכרת איך אדמת ממלכת אוֹרישָׁה רחשה מרוב מאגיה. המאג'ים שלטו באש, בגלים ובחלומות, ואמא של זיילי, מאג'ית רבת עוצמה, זימנה נשמות.
אבל הכול השתנה כשהמאגיה נעלמה.
בהוראה של מלך חסר רחמים, בעלי כוחות המאגיה נלכדו ונרצחו. זיילי נותרה יתומה והמאג'ים נותרו ללא תקווה.
עכשיו יש לה הזדמנות אחת ויחידה להחזיר את המאגיה לאוֹרישָה ולהכות מכה ניצחת במלוכה.
כשלצידה הנסיכה אמארי, היא תצטרך לגבור על יורש העצר, שנחוש לחסל את המאגיה לתמיד.
המסע שלה יהיה רצוף סכנות – חיות טרף עצומות קרניים, משמר המלך חסר הרחמים וצבא נשמות שמחפש נקמה. אבל לרגעים נדמה שהאיום הגדול ביותר טמון בזיילי עצמה, במאבק לשלוט בכוחותיה ובמשיכה המסוכנת אל האויב.

קצת על המחברת

טומי אדיימי היא סופרת ניגרית־אמריקנית עטורת פרסים ומנחת סדנאות כתיבה. היא נולדה בארצות הברית בשנת 1993 ומתגוררת בסן דייגו, קליפורניה. לאחר שסיימה תואר ראשון בהצטיינות בספרות אנגלית באוניברסיטת הרווארד, היא עברה לברזיל כדי ללמוד מיתולוגיה, דת ותרבות של מערב אפריקה. היה זה שם, בברזיל, שקיבלה את ההשראה לספר הבכורה שלה. בספרה הראשון היא משלבת מיתולוגיה אפריקאית עם דמיון, ואת שפת היוֹרוּבָּה עם שפת הפנטזיה. ספריה זיכו אותה בפרסים יוקרתיים, ביניהם ההוגו והנבולה.

בקרו באתר הבית של טומי אדיימי

ילדי דם ועצם
מאת: טומי אדיימי
הוצאה: כנרת (מרץ 2020)
מאנגלית: יעל אכמון
560
עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.