ווסטוורלד חוזרת לעונה 3

מרץ 19, 2020

אהרון פול מצטרף לאוון רייצ'ל ווד ואד האריס בעונה השלישית של סדרת המדע הבדיוני המצליחה "ווסטוורלד"

"ווסטוורלד" ("Westworld"), דרמת המד"ב המצליחה של HBO, חוזרת לעונה שלישית שתשודר בסמיכות לשידור בארה"ב. הסדרה, שנוצרה על ידי המועמד לאוסקר ג'ונתן נולאן – אחיו של הבמאי כריסטופר נולאן ומי שכתב עמו את "ממנטו", "בין כוכבים" וטרילוגיית "האביר האפל" – ועל ידי אשתו, ליסה ג'וי ("סוכן מחוק") מבוססת על סרטו של מייקל קרייטון משנת 1973. על ההפקה המושקעת ועתירת התקציב אמונים גם המפיקים ג'יי ג'יי אברהמס ("ארמגדון", "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר"), ג'רי ווינטראוב ("אושן 11") ובריאן ברק ("אבודים", "קלוברפילד").

צוות השחקנים

קאסט יוצא דופן של שחקנים עטורי פרסים מוביל את הסדרה, בהם המועמד לאוסקר וזוכה "גלובוס הזהב" אד האריס, המועמדת ל"גלובוס הזהב" וה"אמי" (על תפקידה) אוון רייצ'ל ווד, זוכה "גלובוס הזהב" ג'פרי רייט, המועמדת ל"גלובוס הזהב" ול"אמי" (על תפקידה) טנדי ניוטון, טסה ת'ומפסון ("הנוקמים: סוף המשחק") ועוד. בנוסף, מצטרפים לעונה הזו זוכה ה"אמי" אהרון פול ("שובר שורות") וינסנט קאסל ("ברבור שחור"), לנה וויית' ("מומחה לכלום") וזוכה ה"טוני" ג'ון גלאגר ג'וניור ("חדר החדשות").

תקציר העלילה

"ווסטוורלד" היא אודיסאה על תחילת הבינה המלאכותית ועל עלייתה של צורת חיים חדשה על כדור הארץ. מה שהתחיל כפארק שעשועים עצום, המעוצב בהשראת תקופות היסטוריות ומדמה חוויית חיים אותנטית בכיכובן של דמויות מלאכותיות ריאליסטיות להפליא, הפך לאחר מרידתן ובריחתן של המכונות לעולם בו בני האדם צריכים להילחם על עליונותם לראשונה מזה 100 אלף שנה. העונה השלישית מתרחשת כמה עשרות שנים אחרי אירועי סיום העונה השנייה ומציגה עתיד הנשלט ברובו על-ידי חברה טכנולוגית אחת בשם Incite. דולורס, ברנרד ו"מארח" שזהותו לא ידועה, פותחים דף חדש מחוץ לפארק וחוקרים את "העולם האמיתי". במהלך העונה הם יתעסקו בשאלה למה המין שלהם יהפוך עכשיו שהוא חופשי. דולורס מתכוננת למלחמה כנגד המין האנושי וברנרד עושה כל שביכולתו לעצור בעדה. כיצד תתמודד האנושות עם תקומתם של הרובוטים ודרישתם לזכויות אדם וחירות?

"ווסטוורלד" היתה לסדרה עם עונת הבכורה הנצפית ביותר ב-HBO, עם ממוצע מצטבר של 12 מיליון צופים לעונה. היא גרפה 43 מועמדויות ל"אמי" (מתוכן זכתה בשבעה פרסים) והייתה מועמדת לארבעה פרסי "גלובוס הזהב".

החל מה-16.3, ימי שני ב-22:00 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

בקרו באתר הסדרה (באנגלית)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.