קדימה ONWARD)) – סרט דיסני חדש

דצמבר 18, 2019

קדימה, אתם יודעים שאתם רוצים לראות את הטריילר לסרט האנימציה החדש של פיקסאר ודיסני

במבט ראשון, "קדימה" – הסרט החדש של דיסני, לא נראה בהכרח כמו משהו מיוחד. אבל יש בו נשמה, ומאחוריו סיפור נוגע ללב. הסיפור שבלב הסרט נכתב בהשראת מותו של אביו של דן סקנלון, במאי הסרט, כשהוא ואחיו היו צעירים, והיחסים שביניהם. סקנלון החליט לכתוב את הסיפור אחרי ששמע הקלטת אודיו של אביו.

פיקסאר ודיסני אהבו כנראה את הסיפור, כי בקיץ 2017 פיקסאר הודיעו שבכוונתם ליצור סרט שממוקם ב"עולם פנטזיה עירוני", ובחורף 2018 גם שם הסרט נחשף. כעת, יש גם קדימון. למרות הקדימון הנוגע ללב, מועד העלייה לאוויר של הסרט קצת מעורר חשד. הוא לא פה ולא שם. אם הוא היה מתוכנן להיות שובר קופות מרכזי בפני עצמו, סביר להניח שהוא היה יוצא לאקרנים לקראת חג המולד, או ביולי אוגוסט, העונה של להיטי הקיץ.

תקציר העלילה

הסרט 'קדימה' מבית היוצר של אולפני דיסני ופיקסאר לוקח אותנו אל פרברי עולם האגדות, שם נכיר שני שדונים אחים (מדובבים על ידי כריס פראט וטום הולנד), אשר יוצאים למסע מופלא בכדי לגלות האם עוד נותרו קסמים בעולם.

בימוי: דן סקנלון ('בית ספר למפלצות')
מדובבים: כריס פראט, טום הולנד, ג'וליה לואי-דרייפוס ואוקטביה ספנסר
ארה"ב 2020
הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-5 למרץ, 2020

בקרו באתר האינטרנט הרשמי של וולט דיסני ישראל

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.