גנזך אורות הסער 4 של ברנדון סנדרסון

דצמבר 17, 2019

מקור התמונה: DAN_DOS_SANTOS_ISHI_WEB, https://www.brandonsanderson.com/

אם גם אתם מחכים לספר הרביעי בסדרת גנזך אורות הסער של ברנדון סנדרסון, יש לנו קצת חדשות בשבילכם

ברנדון סנדרסון, שביקר רק השנה בארץ, במסגרת פסטיבל "אייקון" בתל אביב, לא סבל מחוסר בחובבים בערך מהיום שספרו הראשון בעברית יצא, ואולי אפילו קודם לכן. כעת, לאחר הביקור, סביר להניח שיש לו אפילו עוד, וכולם מחכים לגלות מה הלאה. אז קודם כול, ישר ולעניין – הוצאת תור (Tor Books) הודיעה כי גנזך אורות הסער 4 בסדרת הדגל של סופר הפנטזיה המצליח, ברנדון סנדרסון, צפוי לצאת לאור בארה"ב ב-17 לנובמבר, 2020. קוראי העברית שבינינו, או אלה שיבחרו לחכות לתרגום, יצטרכו כמובן לחכות יותר זמן.

גנזך אורות הסער התחיל את דרכו ב-2010, כשיצא לאור החלק הראשון, דרך המלכים (The Way of Kings). סדרת ספרים זאת היא עמוד התווך האפי, שסביבו הקוסמיר – היקום הספרותי של סנדרסון סובב. יקום זה מאגד, או כולל בתוכו, את סדרת הערפילאים, אלנטריס, Warbreaker, White Sand ושלל סיפורים קצרים נוספים. בדומה ליקום הקולנועי של מארוול, ישנן דמויות ואלמנטים מסדרת ספרים אחת יכולים להופיע בסדרות אחרות, אפילו כשסדרות ספרים אחרות מתרחשות במערכות שמש שונות לחלוטין.

הסוף של בעל השבועה, הספר הקודם בסדרה, הביא תהפוכות משמעותיות לרושאר, וקוראי הסדרה, מטבע הדברים, מצפים בקוצר רוח לדעת מה קורה הלאה. כשמסכמים את סך כל המכירות של ספרי גנזך אורות הסער נמכרו עד היום בלמעלה מ-4 מיליון עותקים עד היום.

"חלפו כמעט עשרים שנה מאז תכננתי לראשונה את גנזך אורות הסער," אומר סנדרסון. "בזמנו, לא חשבתי שמישהו יתעניין באפוס המטורף שהמצאתי – וזה היה כל כך מרגש לראות את ההתלהבות אליו גדלה לרמות כאלה במשך השנים. ספר ארבע מגיע בשעה טובה לאחת הסצנות המרכזיות שהגיתי מההתחלה. למעשה, יכול להיות שזאת הסצנה הגדולה הראשונה שדמיינתי, והאהובה עליי בכל הסדרה. חלק ממני לא יכול להאמין שאנשים סוף כל סוף יוכלו לקרוא אותה. נותר פחות משנה! חיים לפני מוות, אבירי אור!"

אם אתם לא מתכננים לחכות לתרגום של הספר לעברית, ניתן להזמין אותו כבר כעת ברכישה מוקדמת. נכון לעכשיו, אין לו עדיין שם, וגם עיצוב הכריכה לא נחשף, אבל כמובן שנמשיך לעקוב אחר כל התפתחות ולעדכן אתכם.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.