HBO MAX רכשה את זכויות הסטרימינג של כל סרטי סטודיו ג'יבלי

דצמבר 13, 2019

סרטי סטודיו ג'יבלי מגיעים ל-HBO MAX - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

רשת HBO MAX תביא את התוכן של סטודיו האנימציה האגדי מיפן – סטודיו ג'יבלי לערוץ הפרימיום שיהיה מוכן להשקה באביב 2020.  HBO MAXתיתן בית לכל רפרטואר הסרטים הנחשק של הסטודיו בארה"ב. העסקה החשובה עם GKIDS, המפיצים האמריקאים על 21 הסרטים של ג'יבלי, היא למעשה הפעם הראשונה שהסרטים האהובים מקבלים רישיון לשידור בסטרימינג.

בין הסרטים שיהיו זמינים בהשקה: המסע המופלא, השכן הקסום שלי טוטורו, הנסיכה מונונוקי, הטירה הנעה, שירות המשלוחים של קיקי, פוניו על הצוק ליד הים, הטירה המרחפת וסיפורה של הנסיכה קגויה.

לדברי קווין רייל, מנהל התוכן של HBO MAX, "הסרטים של סטודיו ג'יבלי מספקים חוויות אימרסיביות ועוצרות נשימה. הסרטים הנפלאים האלה מרגשים, מכשפים ואנושיים מאוד, ושבו את לבבותיהם של צופים בכל רחבי העולם. אנו גאים להציג אותם בצורה נגישה לחובבים רבים יותר באמצעות HBO MAX.

סטודיו ג'יבלי הוא אחד מאולפני האנימציה המשפיעים והמוערכים ביותר בעולם, והעניק השראה ליוצרי קולנוע וצופים, יחדיו, במשך 30 השנים האחרונות. זאת באמצעות הסיפורים האהובים שלהם והמראות עוצרי הנשימה שבהם. תחת החזון המופלא של הבמאים היאו מיאזאקי ואיסאו טקאטה, עם המפיק טושיו סוזוקי, סרטי הסטודיו זכו בשבחים ובפרסים רבים מספור, והמהלך האחרון הזה הוא צעד חשוב בהנגשה לקהל הרחב ,של הסרטים הקסומים האלה, שאינם מאבדים מקסמם, וזאת בצורה חוקית ואיכותית. אמנם כעת מדובר עדיין בארה"ב, אך לא מן הנמנע שבהמשך יתבצעו מהלכים דומים גם בארצות נוספות מסביב לעולם.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.