הנסיכה ושבעת הגמדים

דצמבר 5, 2019

הנסיכה ושבעת הגמדים - סרטים לחנוכה - הספרייה הפנטסטית

סרט אנימציה חדש יציג לכם ולילדים גרסה חדשה של מעשיית שלגייה, והוא נראה נפלא!

אין מספיק גרסאות ועיבודים של "שלגייה ושבעת הגמדים"? סביר להניח שכן, אבל כל זה לא עצר את מפיקי הסרט מלהפיק עיבוד חדש ומתוק להפליא – בייחוד בזמן לחופשת החנוכה. הסרט נראה אחלה, ואם הוא תוצר של סטודיו אחר מלבד דיסני ודרימוורקס, ובכן, זה רק יתרון נלווה.

תקציר העלילה

באי האגדות, אחד מכול תריסר תושבים הוא נסיך או נסיכה, פשוטו כמשמעו. מתוך עשרות הנסיכים על האי, ישנה חבורה מיוחדת בשם "7 האמיצים" הידועים כלוחמים חסרי פחד.

שבעת הנסיכים מסתבכים עם נסיכת הפיות, היא הופכת אותם לגמדים ירוקים שרק נשיקה מהנסיכה היפה ביותר בממלכה תסיר את הקללה.

הסיפור הקלאסי בו נסיך מציל נערה יפיפייה מדרקון יורק אש בקלי קלות, מקבל תפנית מפתיעה כשהנסיכה לא כמו ששבעת הנסיכים דמיינו שתהיה…

שלגיה מוצאת זוג נעלי קסם אדומות שהופכות אותה לנסיכה אחרת, נסיכה שמעולם היא לא רצתה להיות. היא נמלטת מהאם החורגת המרושעת שלה אשר רוצה את הנעלים, מוצאת את דרכה לביתם של שבעת הגמדים ומבקשת את עזרתם במציאת אביה הנעדר.

האם שבעת הגמדים יצליחו לקבל את הנשיקה מהנערה היפה בממלכה, יסירו את הקללה ויחזרו למראה החיצוני האמתי שלהם ?

הדמויות הפועלות:

שלגיה \ נעל אדומה

נערה רגילה שנולדה לתוך נסיבות מדהימות; נסיכה אשר לגמרי לא מתאימה לתבנית המקובלת של עולם הנסיכות הרגיל. אמיצה ומלאת חיים עם לב טהור וכשהיא נועלת את נעלי הקסם האדומות, היא הופכת לנסיכה אחרת לגמרי, כזאת שהגמדים חושבים שתוכל להוריד את הקללה מעליהם. דמות נשית ראשית אשר גורמת לדמות הגברית הראשית מרלין ולשאר הגמדים להבין מהו יופי אמיתי.

 הנסיך מרלין

הנסיך מרלין, דמות ראשית חסרת מזל, המנהיג מלא הביטחון של צוות ההצלה הנסיכי – "7 האמיצים" אשר הוטלה עליו קללה שהפכה אותו לגמד ירוק. הוא מחפש אחר נסיכה מושלמת שתתאים לו כמו כפפה.

ביום בו הוא רואה את נעל אדומה, הוא מתאהב בה ממבט ראשון וחייב למצוא דרך לסלק את הקללה מעליו.

הנסיך "עור ברווז"

הנסיך "עור ברווז" אוהב להגות את שמו בצורה אלגנטית ומתנשאת "עוררר ברררווז". למרות שהוא חושב שהפך לנסיך הכי פופולרי בין הנסיכים בממלכה אחרי ששבעת האמיצים נעלמו, הוא נותר נסיך מעצבן שאף אחד לא ממש סובל…

המלכה רג'ינה

רג’ינה היא מכשפה ואמה החורגת של שלגיה. נעלי הקסם האדומות הן הדרך הסודית שלה לשמור על יופי נצחי. היא מטילה כישוף על שלישיית דובוני העץ ושולטת בהם ביד רמה, רודפת אחרי שלגיה כדי להחזיר לעצמה את נעלי הקסם.

חבורת הנסיכים / גמדים "7 האמיצים"

חברי ״7 האמיצים״  אשר נהנו מפופולריות ומוניטין מצוינים בעבר. חברים טובים כמעט כמו משפחה, אשר הופכים למתחרים שאפתנים כשהם מנסים להסיר את הקללה.

הנסיך ארתור הוא הבעלים של חרב רבת עוצמה, אקסקליבר.

הנסיך ג'ק הינו חובב אופנה, ״פאשניסט״ אמתי ויש לו גלימת העלמות.

הנסיך הנס אוהב לאפות ולבשל, במיוחד מאכלים מתוקים.

פינו, נוקי וקיו הם שלישייה אשר ממציאה מכונות ורובוטים שימושיים שעוזרים לחבורה כאשר הם יוצאים לקרב כדי להציל את הנסיכה.

קומדיה/הרפתקאות/אנימציה
סרט לכל המשפחה
92 דקות
הסרט יצא לאקרנים ב – 19.12 בהפצת פילמהאוס

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.