לישון בים של כוכבים – כריסטופר פאוליני

נובמבר 20, 2019

כריסופר פאוליני - מחבר הספר לישון בים של כוכבים

ספרו החדש של כריסטופר פאוליני (אראגון), לישון בים של כוכבים, יצא לאור בסתיו 2020

זמן רב עבר מאז כריסטופר פאוליני, מחבר סדרת הפנטזיה הפופולרית, אראגון, הופיע בספרייה הפנטסטית. ילד הפלא של ספרות הפנטסיה, כבר מזמן לא ילד, ועם פנים מעוטרות בזקן עבות החל לככב ברחבי הרשת. מסע הפרסום לקראת צאתו לאור של ספרו החדש, לישון בים של כוכבים, יצא לדרך.

פאוליני, כך נראה, החלי לעשות מייקאובר לא רק למראהו החיצוני, אלא גם בסוגה בה הוא כותב. לפיכך השאיר מאחוריו את מחוזות הפנטזיה והדרקונים ועבר אל החלל, חלליות וחייזרים. באתר של המחבר, כותרת המשנה בידיעה על הספר החדש פונה אל קוראיו של פאוליני: "עפתם על כנפיו של דרקון, עכשיו המריאו אל ים של כוכבים…". הסיפור עצמו מתואר כסיפור בעל משמעות והשלכות אינטרגלקטיות עצומות, אך גם חוזק אנושי עמוק, חמלה ופליאה. אז על מה הספר בעצם?

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

במהלך משימת סקירה שגרתית על פני כוכב לכת לא מיושב, הקסנוביולוגית קירה נברז מוצאת חפץ חייזרי שמשליך אותה אל הפלאות והסיוטים של מגע ראשון. קרבות חלל אפיים על עתיד האנושות לוקחים אותה אל קצוות הגלקסיה ומשנים לא רק אותה אלא גם את כל מסלול ההיסטוריה.

פאוליני מספר שהגיע לכתיבת הספר בעקבות רצונו הכן לתפוס את תחושת הפליאה שהוא חש כשהוא מביט מעלה אל הכוכבים בלילה, כמו גם את תחושת האופטימיות שהוא חש כשהוא מדמיין את עתיד האנושות, בעודנו מתפשטים אל הכוכבים. הוא השקיע יותר משבע שנים בעבודה על הספר, בהבנת המדע, הדמויות וחשוב ביותר את הסיפור עצמו.

לישון בים של כוכבים צפוי להגיע אל חנויות הספרים בארה"ב ב-15 לספטמבר 2020. אמנם לא נחשפה עדיין הכריכה, אבל כמובן שאנחנו בספרייה הפנטסטית נוסיף לעקוב ולדווח בכל התפתחות. אם אתם לא יכולים לחכות ורוצים לזכות גם בשלושה פרטי מסתורין, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש את הספר ברכישה מוקדמת. למותר לציין כי אין עדיין מידע בדבר כוונה של הוצאה בישראל לתרגם את הספר ולהוציאו בעברית.

הכרזתו של כריסטופר פאוליני על ספרו החדש, ים של כוכבים

בקרו באתר הבית של כריסטופר פאוליני

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.