מפת הימים מאת רנסום ריגס

ספטמבר 11, 2019

מפת הימים - ספרי נוער - הספרייה הפנטסטית

יוצא בקרוב – "מפת הימים", הספר הרביעי בסדרת "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים"

שבע שנים חלפו מאז סיפרנו לכם לראשונה על "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים". שלושה ספרים יצאו בטרילוגיה, ואפילו יצא סרט כושל של טים ברטון בהשראת הספר הראשון. שם אמור היה הסיפור להסתיים, למעט הספר הנלווה על מעשיות המשונים – ספר שמסופר עליו במהלך העלילה. אך לפני שנה, כפי שדיווחנו בזמנו, נודע לנו על יציאתו המתוכננת של ספר רביעי – A Map of Days.

הוצאת כתר, שהוציאה את שלושת הספרים הראשונים, כבר ידועה כהוצאה שנוטה לסיים מה שהתחילה. לכן זוהי רק חצי הפתעה שהחליטה להוציא גם את "מפת הימים". ההפתעה אולי קטנה, אבל השמחה גדולה. אחרי הכול, להוציא את העיבוד המצער של ברטון, פנצ'ייז "המעון של מיס פרגרין" זכה למקום של כבוד בלבבותיהם של חובבים רבים ועל מדפי הספרים שלהם. לא מן הנמנע שנשמע על העולם שיצר הסופר רנסום ריגס עוד רבות.

תקציר העלילה

לאחר שהציל את המשונים באירופה, שב ג'ייקוב אל מחוזות ילדותו בפלורידה ואיתו מיס פרגרין, אמה וחבריהם. יחד מנסים החברים לפתוח דף חדש, בעולם הרגילים ובעולם המשונים כאחד. אבל החזרה אל העבר חושפת סודות משפחתיים ואיתם אחריות גדולה. עד מהרה הילדים מגלים קהילה שלמה של משונים, שחיים בסכנה מתמדת. רק ג'ייקוב וחבריו יוכלו לעזור להם להגיע למקום מבטחים, אך לשם כך יהיה עליהם לצאת מתחת לכנפה הבטוחה והמגוננת של מיס פרגרין ולהתמודד עם עולם פראי ללא חוקים, שאיש מהם עוד לא מבין.

רשימת הספרים בסדרה

  1. המעון של מיס פרגרין לילדים משונים
  2. עיר חלולה
  3. ספריית הנשמות
  4. מפת הימים

בינתיים, עד שתניחו את ידיכם על הספר, אתם מוזמנים ומוזמנות ליהנות מן הקדימון הספרותי!

שם הספר: מפת הימים
סדרה: המעון של מיס פרגרין לילדים משונים
הוצאת כתר ספרים (2019)
תרגום מאנגלית: יעל אכמון
530 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.