גילדת ההרפתקנים – סדרת פנטזיה חדשה

ספטמבר 6, 2019

גילדת ההרפתקנים - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

הכירו את "גילדת ההרפתקנים" הספר הראשון בסדרה רבת אקשן, מאת זאק לוראן קלארק וניק אליופולוס

גילדת ההרפתקנים היא סדרת ספרי פנטזיה לבני הנעורים, מאת זאק לוראן קלארק וניק אליופולוס, צמד עורכים מארה"ב. הסדרה רואה אור בישראל על ידי הוצאת כנפיים וכתר, בתרגומה של אורלי מזור יובל. במקור, הסדרה ראתה אור בהוצאת היפריון, הוצאת הספרים של דיסני (המוציאים לאור של ריק ריירדן). זה כשלעצמו מבטיח, כי אם יש משהו שדיסני לא אוהבים, זה להשקיע לא נכון ולאבד כסף. כמו כן, בהנחה שהסדרה תצליח, ככל הנראה לא ירחק היום בו נגלה שהפקה קולנועית של הספרים נמצאת בשלבי פיתוח.

אם תאהבו את הספר, וכל הסימנים מעידים שאם אתם חובבים של הז'אנר, כנראה תיהנו ממנו, ודאי תשמחו לגלות שבארה"ב כבר יצא הספר השני.

תקציר העלילה

באחת הערים האחרונות שנותרו על תילן אחרי מתקפת המפלצות, מצפים בהתרגשות לשיבוץ לגילדות – קבוצות המחולקות להתמחויות שונות. זֶד, חציו אֶלף וחציו בן אנוש, מקווה להיבחר לגילדת הקוסמים כדי לעזור לאמו הענייה ולשנות את מעמדו. בּרוֹק לעומתו משוכנע שיתקבל בזרועות פתוחות לגילדת הסוחרים, כמו אביו העשיר לפניו. רק מעטים מבקשים להצטרף מרצונם החופשי לגילְדַת ההרפתקנים…

רגע לפני שחלומם מתגשם חלה תפנית מרעישה… הם מוצאים עצמם בגילדת ההרפתקנים המסוכנת והידועה לשמצה, שבראשה עומדת אָלַבֵּייזל פרוֹנד המצולקת.

אל שני החברים הטובים מצטרפים לייזה, בת אצילים אמיצה ופראית, והגמד גֶ'ט שלא יהסס להסתכן למען חבריו. עד מהרה מגלה החבורה כי סכנה נוראה מאיימת על העיר. האם יצליחו להציל אותה מפני הבוגדים?

קצת על המחברים

זאק לוראן קלארק וניק אֶליוֹפּוּלוֹס גדלו בפלורידה וכיום מתגוררים בניו יורק. הם החברים הכי טובים, אחד של השני שיוצאים יחד להפסקת קפה בכל יום ומדי שבוע משחקים יחד מבוכים ודרקונים. זאק מקווה בכל ליבו שיש קסם בעולם; ניק מקווה נואשות שאין מפלצות בעולם. גילדת ההרפתקנים הוא ספרם הראשון.

 

בקרו באתר הבית של הסדרה

גילדת ההרפתקנים
ספר #1 בסדרת גילדת ההרפתקנים
מאת זאק לוראן קלארק וניק אֶליוֹפּוּלוֹס
מאנגלית: אורלי מזור-יובל
הוצאת כנפיים וכתר (2019)
271 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.