הארי פוטר חוגג 20 שנה בדיזנגוף סנטר

יולי 1, 2019

הארי פוטר חוגג 20 בדיזנגוף סנטר - אירועי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית
איור העטיפה: בריאן סלזניק, עיצוב העטיפה העברית: סטודיו פיני חמו

"הארי פוטר" חוגג 20 שנה למהדורה העברית, ואתם מוזמנים ל-5 שבועות של קסם ושכרון חושים בדיזנגוף סנטר בתל אביב.

במסגרת חגיגות 20 שנה ליציאתו לאור של הספר הראשון בסדרת  "הארי פוטר" בעברית, יתקיים אירוע חסר תקדים בישראל. קניון דיזנגוף סנטר יארח לראשונה את עולמו הקסום של הארי פוטר במתחם ענק. כדי לאפשר לקהל הרחב לחוות באופן ממשי את הקסם שעומד מאחורי הספרים והסרטים שכבשו את העולם, יוקם מתחם, שיתפרש על פני 500 מ"ר, בהשקעה של למעלה מ-1.5 מיליון ₪. היוזמה השאפתנית מתאפשרת בזכות שיתוף פעולה יוצא דופן בין Warner Brothers, LDI והוצאות הספרים הישראליות – ספרי עליית הגג וידיעות ספרים.

אז מה יחכה לכם ב"עולמו הקסום של הארי פוטר"

בפעם הראשונה בישראל ישוחזר רציף 9 ו-3/4 במדויק, כמו שאנחנו מכירים מהסרטים, וניתן יהיה להצטלם עם העגלה המפורסמת, כמו גם בעמדת צילום עם מסך ירוק שיאפשר למבקרים להצטלם על רקע מגוון רקעים וסצנות מפורסמות מתוך הסרטים.

לצד רציף הרכבת האהוב, יוקם דוכן "פונדק שלושת המטאטים", בו ניתן יהיה לטעום את המשקה המפורסם מהספרים – "הבירצפת", המורכב מבירה וקצפת. למותר לציין שהמשקה יוגש בגרסה נטולת אלכוהול. עוד ניתן יהיה לטעום במקום מאכלים שונים בהשראת ספרי "הארי פוטר", כגון קאפקייקס מיוחדים ועוד שלל קינוחים מפתיעים.

בנוסף תוקם במתחם חנות ייחודית בשטח של כ-250 מ"ר, שתורכב מארבעה מחלקות, שיעוצבו כל אחת ברוח אחד מארבעת הבתים של בית הספר לקוסמים, הוגוורטס. בדומה לחנויות המותג בלונדון, בחנות יהיו כ-350 מוצרים מקוריים שונים, שיובאו או יוצרו במיוחד לאירוע 20 השנה בישראל, כשרובם נמכרים לראשונה בישראל בשיתוף הרשתות טויס אר אס, אורבניקה, ברוריה, פאזלנד וצומת ספרים. בתוך החנות הענקית תיבנה ספרייה מיוחדת עם אח בוער, בו ניתן לעיין בספרי הארי פוטר הישנים והחדשים, באלבומים ובפריטים מיוחדים.

כמו כן תתקיים ברחבי הסנטר תערוכת אמנות בה יוצגו אביזרי תפאורה מקוריים ודמויות מעולם "הארי פוטר", שיובאו מאולפני הסרטים בלונדון ויוצגו תחת אבטחה מיוחדת.

הקרנה מיוחדת מכל הלב!

בקולנוע לב יתקיים אירוע קולנועי חד פעמי וקיצוני במסגרתו יוקרנו שמונת סרטי הארי פוטר ברציפות. אבל זה לא הכול… אפילו לא קרוב! נינטנדו תציב לרווחת המבקרים עמדות סוויץ' חדשות עם משחקי "הארי פוטר", מצנפת המיון תגלה לכם לאיזה בית אתם מיועדים בצירוף תעודה רשמית, יתקיימו חידונים, סדנאות כישוף, לימוד לחשים עם שרביטים, אימוני קסם עם טאבלטים, סדנת תחפושות, הקרנת קטעים מיוחדים, הרצאות ועוד.

 

מארז בלעדי של ספרי "הארי פוטר"

לרגל 20 שנה ליציאתו לאור של הספר הראשון בעברית, הוצאות "ספרי עליית הגג" ו"ידיעות ספרים" ישיקו מארז מיוחד של כל סדרת הספרים בכריכות חדשות ובעיצוב חדש, שיימכר בבלעדיות במתחם.

 

מתי, איפה וכמה

המתחם ייפתח לקהל מה-22 ביולי ועד ה-23 באוגוסט, ויפעל בימים א'-ה', בין השעות 11:00-21:00, ובימי שישי בשעות 10:00-15:00, רק בדיזנגוף סנטר, תל אביב.
הכניסה חינם!

לפרטים נוספים, היכנסו לאירוע בפייסבוק!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.