משפחת אדמס חוזרת

אפריל 21, 2019

משפחת אדמס - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

אולפני MGM העלו באוב את הטריילר לסרט אנימציה חדש, המשיב את משפחת אדמס למסך הגדול

טודודודו, קליק-קליק! משפחת אדמס – המשפחה הכי מורבידית ואהובה בתרבות הפופולרית שבה מן העולם הבא בסרט אנימציה חדש מאולפני MGM. הטריילר הראשון, ששוחרר בשבוע שעבר מעניק לצופים הצצה טובה לעיצוב הדמויות באנימציה ממוחשבת. לסרט יעניקו את קולם שחקנים כגון אוסקר אייזק, שרליז ת'רון, שלו גרייס מורטז, פין וולפהרד, ניק קרול, בטי מידלר ואליסון ג'ני.

הבמאי מאחורי העיבוד המחודש הוא קונרד ורנון (שרק 2, מפלצות נגד חייזרים, מדגסקר, מסיבת נקניקיות) וגרג טיירנן (אגדה שמגדה, תומס הקטר וחברים, מסיבת נקניקיות). הסרט מתוכנן לצאת לאקרנים באוקטובר 2019, לקראת האלווין, ואם יצליח, ודאי יסמן את הופעתה הראשונה של משפחת אדמס כסרט אנימציה באורך מלא בפרנצ'ייז שיכלול סרטים נוספים.

כפי שאומרים בקדימון – כל משפחה שונה, אבל יש משפחות ששונות יותר מאחרות…

 

קצת על משפחת אדמס

לדמות האב במשפחת אדמס אולי קוראים גומז אדמס, אבל לאבא של המשפחה קראו צ'ארלס, צ'אלס אדמס. המאייר המוכשר הופיע לראשונה במגזין ניו יורקר ב-1932. בזכות הפופולריות של עבודתו, הפך במהרה למאייר קבוע של המגזין. משפחת אדמס מצאה את דרכה לקהל הרחב לראשונה ב-1938. מאז המשיך בחזיונותיו ההומוריסטיים על המוות והמקברי במשך 50 שנה, עד למותו ב-1988. סדרת הקריקטורות של אדמס היוותה השראה לסדרת טלוויזיה (1964 – 1966), שני סרטי קולנוע, עיבוד לקומיקס ובקרוב, כאמור, גם סרט אנימציה באורך מלא. קצת משעשע לאור זאת שאדמס צוטט כמביע את אמונתו ש"אם קריקטורה זקוקה לטקסט, הוא הרגיש שנכשל בדרך כלשהי, גם אם הכיתוב היה מבריק.

בכורה מתוכננת: 11.10.2019

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.