הנוקמים: סוף המשחק – Avengers: End Game

אפריל 20, 2019

הנוקמים: סוף המשחק - סרטי קומיקס - הספרייה הפנטסטית

בשבוע הבא יגיע אל בתי הקולנוע "הנוקמים: סוף המשחק" שיביא לסיומה של סאגה בת 22 סרטים

במאי 2008, היקום הקולנועי של מארוול החל עם הסרט "איירון מן". הסרט היה שובר קופות בינלאומי שסחף אחריו צופים ומבקרי קולנוע ונחשב לאבן הפינה שעל גביה בנו אולפני מארוול אימפריה שהפיקה הרבה משוברי הקופות הגדולים של כל הזמנים. בעשור שעבר, אולפני מארוול שברו שיא עם 18 סרטים שפתחו במקום הראשון בקופות, חמישה מהם הרוויחו מעל מיליארד דולר וסה"כ מעל 13 מיליארד דולר רווחים בעולם.

קווין פייגי, ראש אולפני מארוול והמפיק הראשי בסרט בחר באחים אנתוני וג'ו רוסו לביים את הסרט הגדול ביותר של האולפנים, הסרט שסללו אליו את הדרך במשך מעל לעשור ומקבץ את אנסמבל גיבורי-העל הגדול בכל הזמנים. לסרטי "הנוקמים" היה מסע קולנועי בלתי ייאמן, שנפרש על פני מספר גלקסיות לאורך 11 השנים בהם קיים העולם הסינמטי של מארוול. "הנוקמים: סוף המשחק" מביא למסך הגדול את המאבק המסוכן והקטלני ביותר בין הנוקמים ליצור החזק ביקום, תאנוס.

בעבור השחקנים שהשתתפו בסרט, הצפייה בסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" בפעם הראשונה, הייתה מלאה בהתרגשות והכינה את הקרקע לסרט המצופה ביותר מאת אולפני מארוול עד כה. "שמונה הדקות האחרונות של "מלחמת האינסוף" הן אולי שמונה הדקות הטובות ביותר בהיסטוריה של היקום הסינמטי שיצרו אולפני מארוול," מציין רוברט דאוני ג'וניור. "לראות כל דמות מעורבת בתרחישים שונים היה כל כך כיף לצפייה, פשוט תענוג."

בעבור סקרלט ג'והנסון, סיום צילומי הסרט האחרון היווה נקודה דרמטית לה ולחבריה לאנסמבל. "שברון הלב שרק הורגש באולמות הקולנוע, היה מוחשי לחלוטין על הסט, ובגלל זה אני חושבת שגם הצופים הגיבו אליו בהתאם," מספרת ג'והנסון. "כאשר אתה צופה בסרט על המסך הגדול, אתה יכול להרגיש את כובד משקל החשיבות של הסרט, לא רק בקווי העלילה אלא גם בחשיבות הפרק הזה בחיינו האישיים אשר מגיע לסיומו, כמו הסרט."

את הציפייה לסרט החותם 22 שוברי קופות, ניתן לסכם במילותיו של רוברט דאוני ג'וניור, הלוא הוא איירון מן: "אני כבר לא יכול לחכות לרגע בו המעריצים יצפו בסרט, הם הולכים להשתגע. בייחוד בגלל שזהו הסרט הראשון שהשתתפתי בו שאני יכול להבטיח שאין סיכוי שאף אחד יוכל לנחש מה עומד לקרות".

 

עלילת הסרט

הסרט "הנוקמים: סוף המשחק", ממשיך מאותה נקודה בה הסתיים הסרט האחרון,  "הנוקמים: מלחמת האינסוף" בו הובסו הנוקמים על ידי תאנוס. לאחר שתאנוס הצליח לאסוף את ששת אבני האינסוף, הוא כפה את רצונו המעוות על כלל החיים ובאופן רנדומלי מחק מחצית מאוכלוסיית היקום, ובכללם גם מספר לא מבוטל של נוקמים. לאחר החורבן העצום, הנוקמים הנותרים עומדים בפתחו של האתגר הגדול ביותר שניצבו בפניו: מציאת הכוחות הפנימיים כדי 'לקום מהספסל' ולמצוא דרך להביס את תאנוס אחת ולתמיד.

 

הסרט יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-24.4.19

(ארה"ב 2019, 180 דקות)
במאים: אנתוני וג'ו רוסו
מפיק: קווין פייגי
תסריט: כריסטופר מרקוס, סטיבן מקפילי
צילום: טרנט אופלוך
פסקול: אלן סילבסטרי

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.