האש הסודית – ספר חדש של סי. ג'יי. דוהרטי

אפריל 1, 2019

האש הסודית - ספרות נוער - הספרייה הפנטסטית

נהניתם מסדרת "תיכון לילה"? מעריצים את סי. ג'יי. דוהרטי? "האש הסודית" מזמין אתכם לצלול לעולם חדש

הסדרה הקודמת של סי. ג'יי. דוהרטי לא הייתה ממש פנטזיה, מה שלא מנע ממנה להתקבל באהדה רבה גם בקרב חובבי הפנטזיה והמד"ב. כעת, הסופרת חברה אל קרינה רוזנפלד ליצירת סדרה חדשה ויותר ז'אנרית. האש הסודית מהווה את יריית הפתיחה, אבל אל דאגה –  ממש בקרוב צפוי לראות אור גם ספר ההמשך, "העיר הסודית".

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

טיילור מוֹנקְלֶר היא נערה רגילה מהעיירה השקטה ווּדבֶּרי באנגליה. סשה וינטרס הוא נער מסתורי אפל מעיר האורות – פריז, צרפת.

בעוד טיילור ממוקדת בחלום שלה ללמוד באוניברסיטת אוקספורד, אין דבר שיכול להיות יותר רחוק מהראש של סשה… הוא יודע בדיוק מתי הוא ימות. הוא אפילו כבר עשה את זה.ביום המיועד, הזמן של סשה ייגמר ומותו יוציא אל הפועל גזירה עתיקה שעלולה להמיט כאוס וקטסטרופה.

טיילור היא האדם היחיד שיכול להציל אותו. אף אחד משניהם לא יודע את זה עדיין. הם אפילו לא נפגשו.

מאות קילומטרים וים מפרידים ביניהם. כוחות קטלניים יעשו הכול כדי להמשיך להפריד ביניהם. יש להם שמונה שבועות למצוא זה את זה ולחשוף רשת קורים עתיקה של מסתורין וסכנה. השעון מתחיל לתקתק עכשיו.

 

קצת על המחברות

סי.ג'יי. דוהרטי, היא לא רק מחברת הסדרה רבת־המכר תיכון לילה. בעברה עבדה כעיתונאית חוקרת וככתבת פלילים, ובגיל עשרים ושתיים ראתה בפעם הראשונה בחייה קורבן רצח. חוויה זו פיתחה בה אובססיה לצד האפל של הטבע האנושי. ספריה בסדרת "תיכון לילה", המתארים את ההתרחשויות בפנימייה יוקרתית בבריטניה, הגיעו לצמרת טבלאות המכירות והציתו את דמיונם של אנשים ברחבי העולם. ספריה תורגמו ל־22 שפות. היא נולדה בטקסס וחיה הרבה שנים באנגליה, שם היא עובדת כרגע על רומן חדש.

 

קרינה רוזנפלד הייתה בת תשע כשהתחילה לכתוב סיפורים משלה, כי חשבה שלחלום בלילה זה לא מספיק. מאוחר יותר הייתה לעיתונאית במגזין צרפתי לנוער, ובלילות המשיכה לכתוב סיפורים. אחרי שהרומנים הראשונים שלה פורסמו בצרפת, היא נהייתה לסופרת במשרה מלאה. נכון להיום כתבה כמעט 20 ספרים פופולריים, כולל הטרילוגיה המצליחה La Quête des Livres-Monde ("מסע הספרים העולמי") ו־Les Clefs de Babel ("מפתחות בבל"). בספרות נוער היא ידועה בסדרה שלה Phœnix ("עוף החול") ו־La Symphonie des abysses ("הסימפוניה של התהום"). היא זכתה ביותר מעשרים פרסי ספרות. היא חיה בפריז, שם היא עובדת עכשיו על ספרי מדע בדיוני ופנטזיה חדשים.

קראו את הפרק הראשון

בקרו באתר הבית של סי. ג'יי. דוהרטי

 

האש הסודית
מאת: סי. ג'יי. דוהרטי וקרינה רוזנפלד
תרגום מאנגלית: שמעון בוזגלו
הוצאה: ספרי עליית הגג
392 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.