מחזור כישור הזמן הסדרה: חדשות

פברואר 1, 2019

מחזור כישור הזמן - פנטזיה בטלוויזיה - הספרייה הפנטסטית

הפקת סדרת הטלוויזיה של "מחזור כישור הזמן", המבוססת על ספריו של רוברט ג'ורדן, תתחיל בסתיו 2019

העבודה על "מחזור כישור הזמן", העיבוד הטלוויזיוני המתוכנן של אולפני אמזון לסדרת ספרי הפנטזיה האפית של רוברט ג'ורדן, צפויה להתחיל בספטמבר 2019. אתר המעריצים של "כישור הזמן", The Daily Trolloc, רכש גיליון דוגמה על כתב העת השבועי מה-20.12, 2018, ובו רשומה הסדרה כאחת מתוך כמאה פרויקטים אחרים שנמצאים בשלבי פיתוח. פרט נוסף שראוי לציון הוא אתר הצילומים: הסדרה תצולם, לפחות בחלקה, בפרג, צ'כיה. יחד עם הידיעה, פורסם גם התקציר הרשמי:

אפוס הפנטזיה מתרחשת בעולם רחב ואפי בו קסם קיים, אבל רק נשים יכולות להשתמש בו. הסיפור עוקב אחר מוריין דמודרד, חברה בארגון הנשים האפלולי ורב ההשפעה מכולם, שנקרא ה"אאס סדאי", בעודה יוצאת למסע מסוכן וחובק עולם עם חמישה גברים ונשים צעירים. מוריין מאמינה שאחד מהם עשוי להיות הגלגול החדש של אדם רב-עוצמה, שנבואות צופות שיציל את האנושות או ישמיד אותה. הסדרה שואבת השראה משלל אלמנטים מהתרבות והפילוסופיה של התרבויות האירופית והאסיאתית, ובמיוחד מן הטבע המעגלי של הזמן, אמונה המצויה בבודהיזם ובהינדואיזם.

תחילת ההפקה מגיעה בדיוק בזמן, כאשר העונה האחרונה של "משחקי הכס" צפויה להגיע למסכים בעוד חודשים ספורים. אם "מחזור כישור הזמן" יתגלה כיורש הולם ל"משחקי הכס" מדובר יהיה בחדשות מצוינות, כי בניגוד לספריו של מרטין – הסדרה של ג'ורדן נגמרה ונסגרה (גם אם הדבר נעשה על ידי סופר הפנטזיה ברנדון סנדרסון, לאחר מותו של ג'ורדן). יתרון נוסף של "כישור הזמן", הוא אורכה הבלתי נתפס של הסדרה – 14 ספרים. לכן, אם הסדרה תצליח, צפויות לנו עונות ושנים רבות של הנאה!

כמובן שנוסיף לעדכן אתכם/ן בכל התפתחות חדשה ומעניינת בנושא.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.