שירת הקוקייה מאת פרנסס הרדינג – בקרוב בהוצאת עוץ

ינואר 11, 2019

שירת הקוקייה - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

פרנסס הרדינג, זוכת פרס הספרייה הפנטסטית לספר הפנטזיה הטוב ביותר ב-2017 חוזרת עם ספר חדש – שירת הקוקייה

אם נמניתם עם הרבים שהתאהבו בספרה הקודם של פרנסיס הרדינג, עץ השקרים, יש לנו חדשות טובות בשבילכם! אחרי המתנה ארוכה, הוצאת עוץ תוציא לאור ספר חדש של המחברת במהלך חודש פברואר. שמו של הספר  שירת הקוקייה.

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

כשטְרִיס מתעוררת אחרי תאונה, היא יודעת שדבר מה אינו כשורה. הרעב שלה אינו יודע גבול, אחותה מפחדת ממנה, והוריה מתלחשים מאחורי דלתות סגורות. היא פותחת את יומנה כדי לנסות להיזכר מה קרה לה – אבל הדפים נתלשו ממנו.

עד מהרה מגלה טְרִיס שמה שקרה היה מוזר ונורא יותר מכפי שהיא מסוגלת לדמיין. בניסיונה לחשוף את האמת עליה לאחד כוחות עם אחותה העוינת, ולהגיע אל גחון העיר בחיפוש אחר האדריכל המטורף שזומם נקמה במשפחתן – לפני שיהיה מאוחר מדי.

זוהי תעלומה על-טבעית מצמררת על אדריכלות עירונית, פֵיות ואהבת אחיות, שזיכתה את הרדניג בפרס הפנטזיה הבריטי לשנת 2015. הספר מומלץ מסביבות גיל 12 ומעלה, ולכל הקוראים שכבר התאהבו בכשרונה יוצא הדופן של פרנסס הרדינג.

במה שכבר הפך לסימן ההיכר של ספרי הוצאת עוץ, גם שירת הקוקייה מתהדר בכריכה יפהפייה, עם איור מבוסס גזירי נייר של המאיירת האוסטרלית המוכשרת, קתלין ג'נינגס (מי שיצרה גם את האיור שעל כריכת עץ השקרים). הספרן הזה כבר ממתין בקוצר רוח להחזיק בספר החדש, לקרוא אותו ולהציב אותו במקומו על המדף, לצדו של הספרה הקודם של הרדינג שראה אור בהוצאת עוץ.

ואם נצלול פנימה, מכריכת הספר אל תוכו – הספר תורגם מאנגלית לעברית על ידי ורד טוכטרמן, מהמתרגמות הידועות והאהובות בספרות הז'אנר, וסופרת פנטזיה בפני עצמה. מי שקוראים הרבה ספרות ז'אנרית בעברית, נוטים להכיר גם את שמות המתרגמות והמתרגמים הנפוצים בתחום ולאהוב אותם יותר או פחות לפי הטעם. טוכטרמן היא מן המתרגמות החביבות עליי כבר שנים רבות, מה שרק מוסיף לרצון שלי לקרוא כבר את "שירת הקוקייה".

רכישה מוקדמת וחיות אחרות

למרבה השמחה וההתרגשות, המכירה המוקדמת של הספר כבר נפתחה, וכנהוג למזמינים מראש מוצע מחיר מיוחד. כך (אם ירצה דואר ישראל") תוכלו להיות בין הראשונים שיקבלו אותו בדואר במהלך חודש פברואר.

הוצאת עוץ, ובראשה גילי בר-הלל סמו, ידועה בבחירות הספרותיות המוצלחות שלה. לכן חובבי ספרות טובה לילדים ולנוער עוקבים אחרי פרסומי ההוצאה כמו שאחרים אוספים את ספרי מרגנית עד היום. בדיוק בשביל קוראיה הנאמנים של עוץ מציעה ההוצאה אפשרות לרכוש את כרטיסיית הספרים, כרטיסייה של חמישה ספרים: ארבעה ספרים עתידיים ועוד ספר מתנה במחיר לא רע בכלל.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.