קוסמת הנייר / צ'רלי נ. הולמברג

ינואר 4, 2019

קוסמת הנייר - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

חדש בהוצאת אהבות בשיתוף הוצאת כנרת, קוסמת הנייר ספר ראשון בטרילוגיה לנוער מאת צ'רלי נ. הולמברג

בשמחה ובהתרגשות, אנחנו פותחים את 2019 בספרות הפנטזיה והמד"ב. קוסמת הנייר, מאת צ'רלי נ. הולמברג, הוא ספר ראשון מתוך טרילוגיה שהייתה לרב מכר עולמי, ומתוכנן לעבור בקרוב עיבוד לסרט של אולפני דיסני.

 

תקציר העלילה

סיאוני טוויל מגיעה לקוטג' של קוסם הנייר אמרי ת'יין כשהיא שבורת לב. לאחר שסיימה בהצטיינות את לימודיה בבית הספר לקוסמים טאגיס פראף, היא נשלחה להתמחות בקסם הנייר, על אף שתמיד חלמה להתמחות בקסם מתכות.

סיאוני יודעת כי ברגע שתיקשר לנייר, תהיה מחויבת לו לנצח.

אך הקסמים שסיאוני  לומדת, תחת חסותו של הקוסם המוזר והנדיב ת'יין, מופלאים יותר משאי פעם דמיינה שיהיו – הנפשת יצורים מנייר, החייאת סיפורים בדמויות רפאים, ואפילו קריאת עתידות. בעוד היא מגלה את פלאי קסם הנייר, לומדת סיאוני גם על הסכנות שבקסם האסור.

כשמכחיד – קוסם המשתייך לכוחות האופל ועוסק בקסמי הבשר האסורים – פולש לקוטג' עוקר מחזהו של ת'יין את ליבו, חייבת סיאוני לעמוד מול הקוסם הרשע ולצאת להרפתקה המובילה אותה אל כתלי ליבו הפועם של ת'יין, וחושפת אותה לנשמתו האמיתית של הגבר הקסום.

קסם מנייר ודיו

אם אי פעם חלמתם לכתוב ספר ילדים שיהפוך לרב-מכר ויעובד למסך הגדול, ודאי לא תוכלו להישאר אדישים לקסם של "קוסמת הנייר", ולו מהסיבה שהוא הביא אתכם לקרוא כרגע את שורות אלה. סיפור ההרפתקאות המופלא, האפלולי והשובב הזה אינו רק הכרך הפותח של טרילוגיה. זהו גם ספר הביכורים של צ'ארלי נ. הולמברג. כן, היא "אחת מאלה" – סיפורי ההצלחה שמעוררים בא/נשים כותבים הרבה תקווה, אבל גם הרבה קנאה ותסכול.

בהיותה גיקית, הולמברג אהבה את "מסע בין כוכבים: הדור הבא" והחלה את דרכה בכתיבה של פאן פיקשן לסדרה. למעשה, היא החלה לתת לעצמה צ'אנס לכתוב בצורה יותר מקצועית רק כשהגיעה לאוניברסיטה, שם התמחתה באנגלית ובעריכה וסיימה את לימודיה ב-2010.

לאחר צאתו, הקסים הספר את דרכו, למשל לידיו של ברנדון סנדרסון מחבר סדרת רבי המכר "הערפילאים". זה מה שהיה לו להגיד: "צ'ארלי היא סופרת מלאת חיוניות עם קול ייחודי ונפלא וכישרון בבניית עולם פנטסטי. נהניתי עד מאוד מקוסמת הנייר."

אם לא די בכך, כפי שציינו, זכויות העיבוד לקולנוע של "קוסמת הנייר" ושני המשכיו נרכשו על ידי אולפני דיסני. להפקה גויסה אליסון שרמור, שהייתה מעורבת בפרויקטים כגון "משחקי הרעב", גרסת הלייב אקשן של "סינדרלה" ו"רוג 1".

 

בקרו באתר הבית של המחברת
קוסמת הנייר
מאת צ'רלי נ. הולמברג
תרגום מאנגלית: יעל אכמון
הוצאת אהבות בשיתוף הוצאת כנרת (2019)
245 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.