מפרשים שחורים – עונה 4 ואחרונה

ינואר 4, 2019

מפרשים שחורים עונה 4 - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

"מפרשים שחורים", הפקת הענק המושקעת שמקדימה את עלילת "אי המטמון", חוזרת להוט לעונת הסיום הקלימטית

לאחר שלוש עונות מעלפות ורוויות אקשן, "מפרשים שחורים" ("Black Sails"), הדרמה התקופתית האפית של רשת Starz, חוזרת לעונה רביעית ואחרונה. הסדרה מופקת על ידי הבמאי ההוליוודי מייקל ביי ("ארמגדון", "רובוטריקים"), ונוצרה על ידי ג'ונתן אי. סטיינברג ורוברט לוין ("יריחו"). סדרת ההרפתקאות מתארת את האירועים שהתרחשו בשני עשורים שקדמו לאירועים המופיעים בספרו של רוברט לואיס סטיבנסון – "אי המטמון". "מפרשים שחורים" זכתה בשני פרסי "אמי", והצליחה לשמור על הפופולריות שלה גם על רקע פרנצ'ייז סרטי "שודדי הקאריביים". בשבוע הבא תתחיל העונה הרביעית והאחרונה של הסדרה ותשודר ב-HOT HBO ו-HOT VOD.

 

העלילה

עלילת "מפרשים שחורים" מתרחשת בשנת 1715, כשתור הזהב של הפיראטים נמצא בשיאו: ניו פרובידנס, שהייתה קולוניה בשליטה בריטית, היא כעת טריטוריה נטולת חוק, שורצת פיראטים, פרוצות, גנבים ונוכלים. בעונה הרביעית, פלינט וחברי הצוות שלו מנהלים קרב באיים הקאריביים במטרה לשמור על אורח חייהם ונאבקים לסיים את המסע הארוך שלהם בניצחון.

 

הליהוק

את צוות השחקנים מוביל טובי סטיבנס ("למות ביום אחר", "ג'יין אייר"), שמגלם את קפטן פלינט. לצידו ישובו לעונה הנוכחית גם: האנה ניו ("מליפסנט"), לוק ארנולד ("המנהרה"), ג'סיקה פרקר קנדי ("50/50"), טום הופר ("מרלין"), לוק רוברטס ("שודדי הקאריביים: זרמים זרים"), ריי סטיבנסון ("מפוצלים", "דקסטר"),  זאק מקגוון ("חסרי בושה"), קלרה פאג'ט ("מהיר ועצבני 6"), טובי שמיץ ("גריף הבלתי נראה"), ויצטרפו אליהם גם דיוויד וילמוט ("רחוב ריפר"), הארייט וולטר ("כפרה") וכריס פישר ("מבוקש").

 

מפרשים שחורים עונה 4 – החל מה-6.1, כל ערב ב-HOT HBO וב-HOT VOD

האתר הרשמי של "מפרשים שחורים" ברשת Starz

צפייה נעימה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.