הפילה של הקוסם / קייט די-קמילו

ינואר 4, 2019

הפילה של הקוסם - ספרי ילדים - הספרייה הפנטסטית

חדש בסדרת מרגנית – ספרה החדש של קייט די-קמילו: הפילה של הקוסם

אם השם קייט די-קמילו אומר לכם משהו, משמעות הדבר היא שספרות ילדים אינה זרה לכם. משמעות של הדבר היא שככל הנראה מעטר את מדפי הספרים שלכם לפחות אחד מספריה האחרים של המחברת. ביניהם: סיפורו של דספרו, המסע המופלא של אדוארד טוליין, פלורה ויוליסס, בינק וגולי ועוד. כעת מגיע אל קהל הקוראים הישראלי ספר חדש של די-קמילו – הפילה של הקוסם.

די־קמילו, סופרת הילדים האמריקאית, היא מסופרות הילדים הבולטות והמגוונות של בתחום. אין זה גם מקרה שכמה מספריה התגלגלו כבר אל סדרת "מרגנית", שמצטיינת בספרות ילדים קלסית. למרות שהקריירה של די־קמילו התחילה רק בשנות ה־90, לספריה יש ניחוח על־זמני ותחושה קלסית. אה, והסופרת היא גם כלת מדליית ניוברי היוקרתית, פעמיים.

 

הפיל של הקוסם - קייט די-קמילו
כריכת הספר: הפילה של הקוסם

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

כשהאוהל האדום של מגדת העתידות מופיע לפתע במרכז העיר, פטר אוגוסטוס דוּשֵן יודע בדיוק מה הן השאלות שהוא מוכרח לשאול: האם אחותו עדיין חיה? ואם כן, איך ימצא אותה? התשובה המסתורית שהוא מקבל – עליך ללכת בעקבות הפילה! – גוררת את פטר אל תוך שרשרת אירועים בלתי אפשרית, שנעשית אפשרית בזכות כוח הרצון ובזכות האמונה כי המופלא יכול לפעמים להפוך למציאות.

 

כמו מיטב ספרי הילדים והנוער, "הפילה של הקוסם" מבטיח להיות אגדה על אהבה ותקווה, ולשבות את לבבותיהם של קוראים צעירים ומבוגרים כאחד. אנחנו בספרייה בהחלט מתכוונים לעקוב, לגלות ולדווח.

 

בקרו באתר הבית של המחברת

 

הפילה של הקוסם
מאת קייט די-קמילו
איורים: יוקו טנקה
מאנגלית: מיכל אלפון
הוצאת זמורה, סדרת מרגנית (2019)
160 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.