ארטמיס פאול הסרט 2019 – טריילר ראשון

נובמבר 27, 2018

ארטמיס פאול הסרט 2019 - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

 בשעה טובה ומוצלחת, אנחנו שמחים להביא לכם את הטריילר הראשון של ארטמיס פאול הסרט

אוקי, זה הזמן לפתוח יומנים! ב-08.08.2019 זה קורה: הבכורה של ארטמיס פאול הסרט! מי שמלווים אותנו כבר שנים אולי זוכרים שעוד ב-2013 סיפרנו לכם שאולפני דיסני מתכננים להפוך את קורותיו של האנטי-גיבור לסרט קולנוע, לייב אקשן, באורך מלא. אז עכשיו יש לנו גם את כל הפרטים הנחשקים כמו תאריך הבכורה, הליהוק והמראה הכללי. מה שכן, בניגוד למה שכתבנו לפני 5 שנים, נראה שהמפיק הארווי ווינשטיין ששמו נקשר בפרויקט נתקל במעט קסם פיות ונעלם. את מקומו תפס השחקן והבמאי קנת בראנה. בינינו, ההיסטוריה של בראנה הרבה יותר מרשימה כשחקן מאשר כבמאי (כן הסרט הראשון של "תור", אני מדבר עליך). ניתן לקוות שהוא יותר טוב בסרטי פנטזיה מאשר בסרטי קומיקס.

 

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

הסרט ארטמיס פאול, אשר מבוסס על סדרת הספרים האהובה של הסופר אואן קולפר ומבוים על ידי קנת בראנה, עוקב אחר קורותיו של ארטמיס פאול, גאון בן 12 ונצר לשושלת ארוכה של מוחות-על קרימינליים. פאול מוצא עצמו במאבק כוחות ועורמה מול גזע נסתר ורב עוצמה של פיות שייתכן כי גם עומד מאחורי היעלמותו של אביו.

בשורות טובות שכבר ניתן להגיד לגבי עלילת הסרט, הן שבניגוד לשמועות לכאן ולשם, עכשיו זה סופי: הסרט לא יאחד את העלילות של שני הספרים הראשונים בסדרה של קולפר, אלא יתמקד בעלילת הספר הראשון בלבד.

 

ליהוק

בשורות טובות נוספות: למי מכם שקיוו שלא יבצעו אמריקניזציה של בעלי התפקידים הראשיים, אתם יכולים לנשום לרווחה – הקאסט של הסרט מתהדר בשחקנים בריטים ואירים, לתפארת אומת הפיות והתרבות הקלטית!

בתפקיד ארטמיס פאול – פרדיה שאו, שחקן אירי

בתפקיד סרן הולי שורט – לארה מק'דונל, שחקנית אירית

בתפקיד דומובוי באטלר – נונסו אנושי, שחקן בריטי ממוצא ניגרי

בתפקיד המפקדת רוט – ג'ודי דנץ', שחקנית בריטית

בתפקיד אוונג'לין פאול, אמו החולה של ארטמיס – מירנדה רייסון, שחקנית בריטית

אז נכון, לא כל הקאסט יהיה מן האיים הבריטיים. נכון, באטלר יהיה שחור ולא אסיאתי, אבל בסך הכול, על פניו, הליהוק נראה לא רע בכלל.

ארטמיס פאול
בימוי: קנת בראנה
מבוסס על ספריו של: אואן קולפר
בכורה: 08.08.2019

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.