אדון הטלקינזיס – אוצרות הסיקריקים

נובמבר 26, 2018

אוצרות הסיקריקים - אדון הטלקינזיס - הספרייה הפנטסטית

אוצרות הסיקריקים, הספר השני בסדרת "אדון הטלקינזיס", מאת עידן קנוחן, ראה אור 3 שנים אחרי קודמו.

ב-2015 סיפרנו לכם על ספר בשם "אדון הטלקינזיס", מאת עידן קנוחן, והצגנו בפניכם את טלהוויליג', עיירה חבויה במרכז ארצות הברית המתהדרת בחומות עתיקות. מעולם לא שמעתם על העיירה, כיוון שהממשל הגדיר את מיקומה כאזור צבאי סגור ורק גורמים רמי דרג יודעים כלל על קיומה. בנוסף, נשמרת העיירה על ידי תושביה אשר ניחנים ביכולות טלקינטיות וטלפתיות. "אוצרות הסיקריקים", שראה אור זה עתה, הוא ההמשך של "עץ עתיק יומין", והספר השני בסדרת "אדון הטלקינזיס". אם אהבתם את הראשון, ודאי תיהנו מהשני, ואם לא קראתם את הראשון למה אתם מחכים?

 

קצת על המחבר

"אוצרות הסיקריקים" הוא ספרו השלישי של עידן קנוחן בן 29 מירושלים. אולם במהלך היום, כאשר הוא אינו כותב בסתר על עולם פנטזיה ועל גיבורים בעלי כוחות היפנוזה, טלפתיה וטלקינזיס, הוא לומד תורה עם חבריו.

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

איידן, הילד בעל ההילה המיוחדת שנולד במרתפיו האפלים של אמרפל, האמין שהוא מגיע לטלסקול רק כדי ללמוד להפנט אנשים, לקרוא את מחשבותיהם ולהזיז דברים מבלי לגעת בהם. איש לא אמר לו שבנוסף לכל אלה ייאלץ להתחמק ללא הרף מנָבל עוצמתי שמאחוריו צבא קטן, יהפוך למבוקש בקרב עיתונאי הסייסניקים המשוגעים, יחשוף נוסחה סודית שמוסתרת אצל אינדיאנים תימהוניים, ויפריד ממש ברגע האחרון בין שני צבאות הכותשים זה את זה בבולי עץ מתעופפים.

ואם לא די בכך, כעת ניצב איידן בפני סוד חדש שמצליח לסבך את העניינים אף יותר. בעקבות מעשי הגבורה שלו מתעוררים כוחות אגדתיים שפעלו למענו בעבר. אלא שאמרפל המתין בדיוק להתעוררות הכוחות הללו, כדי שיוכל לעקוב אחריהם במטרה להניח את ידיו על האוצר המיוחד שלהם.

אוצר זה יקשור מחדש את איידן אל העבר הרחוק ואל בני משפחתו הנעלמת, שהצליחו גם הפעם להותיר עבורו רמזים שעשויים לסייע לו להציל את היקר לו מכול.

אוצרות הסיקריקים
סדרת "אדון הטלקינזיס"
מאת עידן קינוחן
הוצאת דני ספרים (2018)
336 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.