חוק ומסג – ברנדון סנדרסון

אוקטובר 12, 2018

חוק ומסג - הרפילאים העידן השני - הספרייה הפנטסטית

אהבתם את טרילוגיית "הערפילאים" של ברנדון סנדרסון? "חוק ומסג" שב אל עולם הטרילוגיה, 300 שנה לאחר אירועי הספרים הקודמים

חיכיתם, חיכיתן והנה זה בא – "חוג ומסג" ( The Alloy of Lawבאנגלית). עידן חדש הגיע אל סקדריאל. האם אתם מוכנים לקראתו? הספר הראשון בסדרה, שככל הנראה תמנה ארבעה ספרים, אמנם דק יחסית – רק כ-320 עמודים, אבל מכל בחינה אחרת, הוא ממשיך בסטנדרטים שהתרגלנו אליהם מספריו של סנדרסון. זה נכון גם בכל הנוגע להפקתם, כפי שהתרגלנו אליהם מאופוס, ההוצאה של סנדרסון בישראל.

אם נהניתם מהגרפיקה המושקעת של "גנזך אורות הסער", בטוח תאהבו את התוספת הגרפית של "חוק ומסג" – גזירי עיתון שמופיעים במהדורה האנגלית ותורמים לאווירה הכללית ולהנאה. אפשר רק לדמיין כמה תוספת עבודה צירופם יצר לגרפיקאי/ת, למעמדים ולדפוס. צרפו לזה את החדשות בנוגע להגעתו המתוכננת של סנדרסון לישראל בשנה הבאה, והרי לנו סיבה נפלאה למסיבה!

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

עברו 300 שנה מאז האירועים שתוארו בטרילוגיית הערפילאים והעולם סקדריאל עומד על סף העידן המודרני. לאורך התעלות הונחו מסילות רכבת, ברחובות ובבתי העשירים הותקנו מנורות חשמל, וגורדי השחקים הראשונים מתנשאים כעת אל העננים.

קלסייר, וין, אלנד, סייד, קפצן וכל שאר הגיבורים עברו לדפי ההיסטוריה – או לספרי הדת. למרות הקדמה הטכנולוגית עדיין אומנויות הקסמים הישנות של אלומנטיקה ותכמות ממשיכות לתפקד בעולם החדש. בארצות הרחוקות הידועות בשם ארצות הספר, אומנויות קסם אלה הן מרכיב חשוב והכרחי לגברים האמיצים ולנשים העשויות ללא חת המנסים להשליט חוק וסדר באותם מקומות עוינים.

אחד האנשים הוא ווקסיליום לדריאן, דו-כוח נדיר, שיכול לדחוף מתכות בעזרת כוחות האלומנטיקה ולהשתמש בתכנות כרצונו, כדי להפוך את עצמו לקל או לכבד. אחרי 20 שנה בארצות הספר, נאלץ ווקס לחזור אל העיר הגדולה אלנדל. כעת הוא נדרש להניח מידיו את האקדחים ולקבל על עצמו את הובות של ראש בית אצולה. או כך הוא חושב לפחות, עד שהוא מגלה בדרך הקשה שבתי המידות המטופחים ורחובות העיר עלולים להיות מסוכנים עוד יותר מהמישורים המאובקים של ארצות הספר.

ברנדון סנדרסון חוזר אל עולם הערפילאים בסדרה חדשה ומרתקת, שבה מגיע העולם סקדריאל אל העידן השני ומתקדם לעבר העולם המודרני וחידושיו. בשילוב מרתק של מערבון ופנטזיה, הקוראים מגלים מחדש את העולם ולראשונה נחשפים סודות מהעבר.

חוק ומסג
סדרת "הערפילאים – העידן השני"
תרגום מאנגלית: צפריר גרוסמן
הוצאת אופוס (2018)
319 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.