סופרנובה – הקמע 8

ספטמבר 30, 2018

סופרנובה - הקמע 8 - הספרייה הפנטסטית

סדרת הקמע, מאת קאזו קיבואישי שבה עם הפרק ה-8 לו חובבים בכל העולם חיכו – סופרנובה

סופרנובה הוא הספר השמיני בסדרת "הקמע", אחת מסדרות הקומיקס המצליחות בעולם, שהצליחה לעשות עלייה לישראל ולזכות גם כאן לפופולריות מרשימה. ולא בכדי! עולם פנטסטי עשיר ושופע דמיון, יצורי קסם ואלפים, לצד רובוטים תבוניים, מכונות סטימפאנק וטכנולוגיה עתידנית, גיבורה חזקה ורבת תושייה, אחיה ברוך הכישרונות והאומץ – כל אלה ועוד דואגים שכל אחד ואחת יוכלו למצוא בסדרה משהו לאהוב.

מתחילת הסדרה, הוצאת כתר, המו"ל של קבואישי בישראל התחייבה לא רק להוציא את כל חלקי הסדרה, אלא גם להדביק את הפער עם שאר העולם. אמרה ועשתה. אלא שתהליך זה הושלם ב-2016, ומאז חובבי "הקמע" בישראל נאלצו לחכות עם עמיתיהם ברחבי העולם, לכרך השמיני בסדרה, שמשום מה בושש לבוא.

אבל כעת הכרך השמיני, "סופרנובה" שמו, יצא לאוויר העולם והנה הוא כבר אצלנו. כמה מרשים ההישג של ההוצאה הישראלית? ובכן, מספיק לומר שבאתר הרשמי של הסטודיו של קיבואישי, מופיעה הודעה המבטיחה שהספר החדש יצא לחנויות באנגלית ב-25.09.2018. באותו היום עצמו המהדורה העברית הייתה בחנויות גם בישראל!

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

אמילי מאבדת שליטה על הקמע, בעוד היא כלואה בתוך הריק וצריכה לנסות להתחמק מהשפעתו של הקול.

בינתיים, נאבין אחיה עושה את דרכו אל מגדלור אחד, בסיס המבצעים של המחתרת, שחייבת לעצור את יצורי הצללים שמאיימים על אלדיה. אחרי כל המבחינים, התהפוכות והסכנות, אמילי ונאבין חייבים למצוא את הכוחות להמשיך. ולא רק להמשיך – כי אם להיות חכמים וחזקים מתמיד. הגורל של אלדיה תלוי רק בהם…

 

זה ברגשות מעורבים שאנחנו מספרים לכם על יציאתו של "סופרנובה", כיוון שקיבואישי עצמו אמר כי הספר הבא, התשיעי במספר, הוא שיחתום את הסדרה. כמובן שגם אנחנו רוצים לדעת את סוף הסיפור וללוות את אמילי, נאבין ואימם לסיום מסעם. אבל במקביל, יהיה עצוב להיפרד מאלדיה, העולם הפנטסטי היפהפה בו הורגלנו לבקר בשנים האחרונות.

 

בקרו באתר הבית של סטודיו Bolt City (אנגלית)

סופרנובה (Supernova)

סדרה: הקמע (Amulet) #8

מאת קאזו קיבואישי

מאנגלית: דנה זייברט

הוצאת כתר (2018)

206 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.