אליטה: מלאך קרב

אוגוסט 5, 2018

אליטה: מלאך קרב - סרטי מדע בדיוני - הספרייה הפנטסטית

משני  יוצרי הענק, ג'יימס קמרון ורוברט רודריגז, מגיע הסרט – אליטה מלאך קרב, העיבוד של סדרת המנגה הפופולרית

אליטה: מלאך קרב, הוא עיבוד קולנועי מאת שני יוצרים ענקיים, ג'יימס קמרון (שליחות קטלנית 2, הנוסע השמיני 2) ורוברט רודריגז (סין סיטי), לסדרת המנגה היפנית הפופולארית, שנוצרה לפני כ-30 שנה. הסדרה, פרי עטו של יוקיטו קישירו, פורסמה לראשונה ב-1990, במגזין בשם ביזניס ג'אמפ (Business Jump), וכללה 9 חלקים. שניים מתוכם עובדו לשני סרטי אנימציה בשם "מלאך קרב" עלילת הסיפר מתרחשת בעתיד פוסט-אפוקליפטי (לפני שזה היה כל כך נדוש, אז זה עשוי טוב). אליטה היא נערה-סייבורג, שמושבת לחיים על ידי מומחה לרובוטיקה, ועד מהרה מגלה שלמרות שאינה זוכרת דבר מחייה הקודמים, היא כן שולטת באמנויות לחימה. לכן, היא מוצאת עצמה מתגלגלת לתפקיד "ציידת ראשים".

 

תקציר העלילה

עיבוד קולנועי מאת שני יוצרים ענקיים, ג'יימס קמרון (טיטניק) ורוברט רודריגז (סין סיטי), לאנימציית המנגה היפנית הפופולארית "אליטה מלאך קרב". על רקע המאה ה- 26, אליטה (רוזה סאלאזר) היא אדם מכונה נשית שהתגלתה על ידי מדען (כריסטוף וולץ) בחצר גרוטאות. המדען הרחום מבין מיד כי מאחורי המעטפת החיצונית של הסייבורג, קיימת אישה צעירה בעלת נשמה ולב רחב עם עבר יוצא דופן. הוא מנסה להגן עליה, בעוד ידידה הוגו (קינן ג'ונסון) דווקא מנסה  להעיר את זיכרונה מחייה הקודמים. זה קורה כאשר סביבתה התומכת מאוימת על ידי כוחות מושחתים וקטלניים, אליטה משתמשת במומחיותה באומנות הלחימה, והופכת לציידת ראשים…בדרך להציל את העולם אותו למדה לאהוב.

בהפקתם של ג'יימס קמרון וג'ון לנדאו ('אווטאר', 'טיטאניק')

בימוי: רוברט רודריגז
בהשתתפות: ג'ניפר קונלי, מישל רודריגז, כריסטוף וולץ, רוזה סלזאר

הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-20.12.2018

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.