שליחי הנבואה – הספר הראשון בסדרת כנפי האש

יולי 7, 2018

שליחי הנבואה - כנפי האש - הספרייה הפנטסטית

חדש בהוצאת כנרת – שליחי הנבואה הספר הראשון בסדרת כנפי האש, מאת טוי ט' סת'רלנד

אהבתם את סדרת "לוחמי הפרא", מאת ארין האנטר? אוהבים את פרנצ'ייז "שודדי הקאריביים" של דיסני? אז ישנו סיכוי לא רע בכלל שתתאהבו בסדרה החדשה של הוצאת כנרת: כנפי האש, מאת טוי ט' סת'רלנד. למה? כיוון שהסופרת המוכשרת (שתחגוג בסוף החודש הזה את יום הולדתה ה-40) עומדת בצורות בלתי צפויות מאחורי שניהם. אבל על כך תגלו בהמשך.

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

חמישה יבקעו בלילה לבן.

חמישה יסלקו את הרשע מכאן.

אור יזרח במקום בו החושך שכן.

הדרקונונים באים…

 

הנבואה מספרת על חמישה דרקונים צעירים שיום אחד ישיבו את השלום לארצם. אבל לטיט ולחבריו, הדרקונים הנבחרים, נראה שלעולם לא יזכו להגשים את הנבואה. הם אפילו לא יודעים מתי המדריכים הקשוחים שאימנו אותם יחליטו שהם מוכנים למשימה וירשו להם לעזוב סוף־סוף את המערות שמתחת להר. כשחמשת הדרקונים מגלים מזימה נוראית שרקמו המדריכים שלהם, הם מבינים שהגיע הזמן לברוח ולהציל את עצמם ואת ארצם מגורל אכזר…

 

קצת על המחברת

טוי ט' סת'רלנד היא סופרת נוער וחובבת דרקונים מושבעת. מאז ומעולם הפריע לה שדרקונים הופיעו לרוב כאמצעי תחבורה, כחיות מחמד או כעוזריהם של הגיבורים, ולא זכו להיות גיבורי הסיפור. משום כך החליטה להקדיש לידידיה המכונפים את כנפי האש – סדרת הרפתקאות המתרחשת בממלכה של דרקונים ושהדרקונים הם גיבוריה. הסדרה התקבלה בהתלהבות רבה, תורגמה לעשרות שפות והיתה לרב־מכר בינלאומי.

כשסת'רלנד לא כותבת על דרקונים, תחת שמה, היא נמנית עם מספר סופרות ילדים ונוער שחולקות את שם העט, ארין האנטר, וכותבות ביחד את סדרת ספרי "לוחמי הפרא".

וכשהיא לא כותבת על חתולים תחת שם-עט? היא כותבת את סדרת ספרי "שודדי הקאריביים", שממשיכים לגולל את קורותיו של קפטן ג'ק ספרו השיכור והאהוב.

טוי ט' סת'רלנד חיה במסצ'וסטס עם בן זוגה, שני בניהם וכלב סובלני אחד.

 

 

בקרו באתר הבית של המחברת (האתר באנגלית)

 

שליחי הנבואה
סדרת כנפי האש
מאת טוי ט' סת'רלנד
מאנגלית: ענבל שגיב-נקדימון
הוצאת כנרת (2018)
302 עמודים
[one_third_last]

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.