פרסי הספרייה הפנטסטית 2017

אפריל 29, 2018

פרס הספרייה הפנטסטית 2017 - הספרייה הפנטסטית

למרות איחור של ארבעה חודשים, אנחנו שמחים להביא לכם את פרסי הספרייה הפנטסטית לשנת 2017

חודש דצמבר, השנה 2017. ההכנות להענקת פרסי הספרייה הפנטסטית, זו השנה השלישית היו בעיצומן. ואז קרה משהו, משהו פרטי, אישי ולא נעים. חברי הספרייה הפנטסטית המסורים ודאי חשו שמשהו לא כשורה, כי לא רק שהפרסים לא הגיעו כמו בשנתיים הקודמות – הספרייה עצמה נדמה. אין ידיעות חדשות, אין סטטוסים חדשים… ספרן הלילה (זה אני), למקרה שתהיתם/ן מה קרה, סגר את השערים כדי להתכנס אל תוך עצמו לתקופת אבל. פרק בחיים היה והתפוגג בעשן.

במהלך החודשים שחלפו, ידעתי שההצגה חייבת להימשך, שהפרסים צריכים להימסר לזוכים ושיש שם בחוץ חברים וחברות שזקוקים לפיקס הפנטסיה שלהם. אבל לא היו לי את כוחות הנפש להמשיך כאילו כלום. ידעתי גם שבמוקדם או במאוחר, אשוב. כך חלפו להם ארבעה חודשים, כשכל פעם אני מביט פנימה ושואל – "עכשיו? אפשר לחזור עכשיו?" ובכל פעם הקול הפנימי השיב "לא", והתכנס בחזרה. פשוט הייתי צריך לשים את מבטחי בזמן ובתהליך ההחלמה.

למרבה שמחתי, לאט-לאט מצאתי בתוכי עוד כוח ושבתי לניהול הספרייה (מאוד מספק). אבל עדיין לא מצאתי את הכוחות להתמודד עם הפקת הפרס. לאחרונה, בשקט, כל פעם קצת, חזרתי לקדם את הפרס, עד… היום. הכול מוכן, והשבוע יוכרזו הזוכות והזוכים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להגיד תודה לכל מי שעזרו ועוזרים, ובלעדיהם כל זה לא היה מתרחש. בשמי ובשם צוות השיפוט, אני מקווה שגם אתם תאהבו את כלות וחתני הפרס ותשמחו בהם.

שלכם,

ספרן הלילה וצוות הפרס

 

זוכי אות הספרייה הפנטסטית לשנת 2017

אות גריפון הזהב

אות חד הקרן המוזהב

אות דרקון הזהב

אות חתלתולון הזהב

ברכות לזוכים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.