מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה – טריילר חדש

מרץ 31, 2018

מלון טרסילבניה 3: יוצאים לחופשה - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית"מפלצת של מלון: יוצאים לחופשה" מחזיר את דרקולה, משפחתו וכל החברים המטורללים, ואנחנו שמחים להביא לכם את הטריילר החדש לסרט

מפלצת של מלון – פרנצ'ייז סרטי האנימציה של אולפני סוני, יחגוג בקרוב את צאתו של הסרט ה-3 בסדרה. מי היה מאמין? מי היה מאמין גם שעברו 6 שנים מאז התעופף הסרט הראשון בשמי-הליל אל בתי הקולנוע בישראל? אם להודות באמת, בהתחשב בכך שזה פרויקט שאדם סנדלר מעורב בו, לא הייתי מתפלא אם כל העסק היה נופל אחרי הסרט הראשון. מצד שני, את הסרטים ביים גינדי טרטקובסקי – הגאון שהביא לנו את סמוראי ג'ק. אז יכול להיות שמערבותו העניקה לסרט את המגע המיוחד שאפשר לו להמשיך לשני סרטים נוספים.

הפעם, מתווספת לעלילה תפנית מעניינת, בדמותה של בתו של ואן הלסינג – צייד הערפדים המפורסם, שבספרו של בראם סטוקר לוקח חלק מרכזי במרדף ובציד של דרקולה המפלצתי. למה זה מעניין? ראשית, כי דרקולה ופרופ' ואן הלסינג תמיד מעניינים. שנית, כיוון שאחת מנקודות המתח המרכזיות שעומדות בבסיסו של הפרנצ'ייז היא המתח הבין-דורי בין דרקולה לבתו, מייביס – מבוגר וישן מול צעיר וחדש. הצגת בתו של ואן הלסינג אל הקלחת מוסיפה מתח בין-דורי נוסף – זה שבין בתו של הפרופסור הידוע לפרופסור עצמו, שככל הנראה כבר אינו בין החיים.

נקודה מעניינת נוספת שבוודאי הייתה ידועה לכמה מיכם, אבל אני רק גיליתי – השחקן שמעניק את קולו לוולאד, אביו של דרקולה, הוא לא אחר מאשר מל ברוקס, הקומיקאי האגדי (ספייס בולז, רובין הוד: גברים בגטקעס וקלסיקות נוספות). הייתי צופה בסרט (באנגלית) אפילו רק בגללו.

 

תקציר העלילה

מייביס מפתיעה את דרקולה עם מסע המשפחה על ספינת תענוגות יוקרתית למפלצות כדי שיוכל לצאת לחופשה מהמלון שלו. שאר חבריו של דרקולה לא יכלו להתאפק ומצטרפים גם הם לשיט. אהבה מתחילה לפרוח כאשר דרקולה פוגש את אריקה, הקפטנית המסתורית של הספינה. עכשיו תורה של מייביס להיות הבת המגוננת, המנסה להפריד בין אביה לאריקה. מה שהם לא יודעים כי מושא אהבתו החדשה של דרקולה היא למעשה צאצאית של ואן הלסינג, האויב המושבע של דרקולה וכל המפלצות!

לפרטים נוספים, בקרו באתר הסרט (באנגלית)

הסרט יתגנב אל בתי הקולנוע ב-12.7.2018
מפלצת של מלון 3 :יוצאים לחופשה
HOTEL TRANSYLVANIA: A monster Vacation
בימוי: גנדי טרטקובסקי
בהשתתפות: אדם סנדלר, סלינה גומז, אנדי סמברג ועוד.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.