גילגמש הצעיר וחוטף הגורזלים מומן בהצלחה

מרץ 30, 2018

גילגמש הצעיר וחוטף הגורזלים - סיפורי מיתולוגיה - הספרייה הפנטסטית

ברכות לסופרת הפנטסיה והילדים, שירלי גרץ, הצלחתה במימון סיפרה – "גילגמש הצעיר וחוטף הגורזלים"

לפני 20 יום בדיוק, סיפרנו לכם על קמפיין מימון ההמון של שירלי גרץ, עבור הוצאת הספר השלישי בסדרת "גילגמש הצעיר" – "גילגמש הצעיר וחוטף הגורזלים". הפעם זה היה קצת קרוב, אבל הטוב ניצח, וכ-30 שעות לפני סוף פרויקט המימון הפרויקט עבר את ה-100%. "חוטף הגורזלים" הולך לצאת לאור, ואנחנו שמחים לברך את הסופרת על צליחת המשוכה הנוכחית.

לא מכירים את הסדרה? ובכן, כך הכול התחיל:

במהלך לימודיה לתואר השלישי באשורולוגיה, קראה שירלי גרץ שוב ושוב יצירות מופלאות מתוך המיתולוגיה של המזרח הקדום. אחת מהיצירות הללו הייתה "עלילות גילגמש". גילגמש ההיסטורי היה מלך רודן וקצת היפר-אקטיבי, והרפתקאותיו העניקו לגרץ את ההשראה לסדרת הספרים של גילגמש הצעיר. מצד אחד התאמצה לשמור על מוטיבים ודמויות מתוך האפוס העתיק,ומצד שני נתנה לצד היצירתי שבה ולקולה האישי להשתובב. את התוצאה תוכלו למצוא על מדפי ספריות וחנויות ספרים, וכמובן על שידות הספרים ליד המיטה של ילדים בכל רחבי הארץ.

נשמח לעדכן אתכם על התקדמות הספר, וכמובן, להודיע על יציאתו במועד.

אם גם אתם רוצים להצטרף לחגיגה, נותרו עוד מספר שעות להצטרף לקמפיין.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.