חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד – טריילר ראשון

מרץ 13, 2018

חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

לפני שעות ספורות נחשף הטריילר הראשון של "חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד", ואתם מוזמנים לצפות בו בספרייה הפנטסטית

בנובמבר הקרוב צפוי להגיע למחוזותינו הסרט השני בסדרת סרטי "חיות הפלא", המבוססת על עולם הקסם שיצרה סופרת הפנטזיה ג'יי.קיי רולינג. מוקדם יותר היום נחשף הטריילר הראשון לסרט, וניתן לראות בו לראשונה כמה מן הדמויות שלמדנו להכיר ולאהוב בסרט הראשון ואת התפקידים שימלאו בסרט החדש. אני מודה שגם אני כעסתי מאוד כשנודע שרולינג מתכוונת לקדם סדרת סרטים חדשה ביקום הארי פוטר, כי זה הרגיש לי כמו ניסיון עלוב לסחוט עוד כסף מחובבי הספרים שכתבה והסרטים שהתבססו עליהם. אבל בסופו של דבר, "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" התגלה כסרט פנטזיה נפלא ומלא דמיון, בו צפיתי בהנאה יותר מפעם. לכן, הפעם אני אשכרה מחכה לצאתו של הסרט החדש.

 

תקציר העלילה (בתרגום חופשי מאתר הסרט)

חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד הוא הסרט השני מתוך חמש הרפתקאות חדשות בעולם הקסם של ג'יי. קיי רולינג.

בסוף הסרט הראשון, הקוסם האפל רב העוצמה, גלרט גרינדלוולד (ג'וני דפ) נתפס על ידי המקוסה (קונגרס הקוסמים של ארה"ב), בעזרתו של ניוט סקמנדר (אדי רדמיין). אבל, כפי שהבטיח, גרינדלוולד ברח ממאסר והחל בגיוס תומכים, רובם לא מודעים למטרה האמיתית שלו: לגדל קוסמים טהורי דם לשלוט על כל היצורים הלא קסומים.

במאמץ לסכל את תכניותיו של גרינדלוולד, אלבוס דמבלדור (ג'וד לאו) מגייס את תלמידו לשעבר, ניוט סקמנדר, שמסכים לעזור, כשהוא אינו מודע לסכנות שבדרך. קווים נחקקים בזמן שאהבה ונאמנות נבחנות, אפילו בין החברים ובני המשפחה הכי קרובים, בעולם הקוסמים בו השסע גדל והולך.

צפו בטריילר וספרו מה חשבתם/ן:

חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד צפוי לנחות בבתי הקולנוע ב-16.11.2018

בקרו באתר הרשמי של הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.