נחשף Ultimate – מותג להפקת אירועי גיימינג

מרץ 9, 2018

אולטימייט ליג אוב לג'נדס - משחקי מחשב - הספרייה הפנטסטית

באירוע עיתונאים ביום רביעי, נחשף Ultimate – מותג הפקות של אירועי גיימינג

רגע לפני האביב, המהווה את יריית הפתיחה למגוון אירועי הגיימינג בישראל, יושק בישראל מותג הגיימינג Ultimate – מותג הפקות של פסטיבלים ואירועי אצטדיונים בתחום הגיימינג, בסדר גודל שטרם נראה בישראל. המותג יושק רשמית לקהל הגיימרים הרחב במסגרת אירוע הקיץ הגדול בישראל בתחום הגיימינג, בפסטיבל גיימינג בן 3 ימים, בין התאריכים 7-9 באוגוסט, שיארח את גמר אליפות ישראל בספורט אלקטרוני ומוקדמות אליפות העולם 2018.

האירוע, שיתקיים בקבוצת היכל שלמה בתל אביב, מיועד לגיימרים מכל הגילאים, מגיימרים מקצועיים ועד משפחות וילדים. בנוסף, יוקם במקום מתחם נפרד ומיוחד לגיימרים בגירים, עם פעילויות גיימינג מיוחדות, מוזיקה חיה ואלכוהול.

אירועי ה- Ultimate Gaming יהוו את יריית הפתיחה לסדרה של אירועים נוספים שגיקים אוהבים, שיתקיימו בתקופות החגים והחופשים במהלך השנה, כגון גיימינג, סרטים, סדרות קומיקס, אנימה, מדע בדיוני ופנטזיה, בסטנדרט של הפקות גיימינג גדולות בעולם.

מאחורי המותג Ultimate עומדים שני היזמים עידו ברוש ויואב סוכן, מייסדי חברת הפקות הגיימינג 4DV.

 

אירוע הדגל של Ultimate Gaming: גמר אליפות ישראל בספורט אלקטרוני 2018

אירוע הגיימינג היוקרתי והרשמי בישראל, אליפות ישראל בספורט אלקטרוני, ייערך זו השנה השמינית על ידי העמותה לגיימינג תחרותי. העמותה מייצגת את הפדרציה העולמית לספורט אלקטרוני בישראל. גמר האירוע שיתקיים על במת ה-Ultimate יקבע מי תהיה נבחרת ישראל שתטוס לייצג את ישראל באליפות העולם בטיוואן, שתלווה השנה בחגיגות עשור מרהיבות לאירוע האליפות העולמי. לאחר שבשנה שעברה, הגיעה נבחרת ישראל למקום ה-8 מתוך דירוג של 50 מדינות, גם השנה תתחרה הנבחרת בכותרים (League of Legends) LOL ו- CS:GO (ו(Counter-Strike: Global Offensive, הנחשבים למשחקים הפופולאריים והתחרותיים בעולם.

אירוע הגמר יחתום את אירועי הליגה שייפתחו בתאריך ה-1 באפריל ויימשכו עד ה-9 באוגוסט , במסגרתם יתחרו המועדונים והקבוצות החזקות בישראל בליגה רציפה בת 14 מחזורים בשני הכותרים שבאליפות. המחזורים הראשונים והמשמעותיים של הליגה ישוחקו על במה מול קהל חי בפסטיבל הגיימינג Gamerz שיתקיים בגני התערוכה בפסח הקרוב, יתר המחזורים ישודרו מאולפן בשידור טלוויזיוני רק בסלקום.

 

קרדיט: וידיאו באדיבות 4DV

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.