דרקונים: המרוץ אל הקצה – עונה 6

פברואר 18, 2018

דרקונים: המרוץ לקצה - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

הרפתקאותיהם של היקאפ, שום שן ושאר רוכבי הדרקונים נמשכות בעונה ה-6 של "דרקונים: המסע אל הקצה"

סרטי הקולנוע של "הדרקון הראשון שלי" (באנגלית – How to Train Your Dragon) אולי נפרדים זה מזה בשנים רבות, אבל את החלל הזה ממלאת סדרת הטלוויזיה של נטפליקס, "דרקונים: המרוץ אל הקצה". כעת, ענקית הסדרות מזמינה את חובבי הסדרה לצפות בפרקים חדשים.

הפרקים החדשים מוצאים את רוכבי הדרקונים ואת ציידי הדרקונים שמתעמתים זה עם זה במרוץ אפי לאיסוף של כל עדשות עין-הדרקון. בהודעה לתקשורת של נטפליקס מובטחות תפניות עלילתיות מפתיעות, בזמן שהיקאפ מגלה, סוף כל סוף, את המנהיג האמיתי של מעופפי הדרקונים, בן-ברית בלתי צפוי מבצע הקרבה עבור הרוכבים והעתיד של כל הדרקונים נתון בסכנה.

אהבתם את היקאפ, שום שן ושאר רוכבים הדרקונים? כעת תוכלו לשוב ולעקוב אחרי הרפתקאותיהם בעונה שמבטיחה להיות הנועזת מכול קודמותיה. הפרקים אמורים להיות כבר זמינים.

 

קצת על הסדרה

"דרקונים: המרוץ אל הקצה" (Dragons: Race to the Edge) היא סדרת טלוויזיה המשלבת הומור ואקשן ומבוססת על סדרת ספריה של סופרת הילדים קרסידה קוול. לפחות חלק מן הספרים של קוול תורגמו לעברית וראו אור בישראל בהוצאת "אגם". ספרי הסדרה באנגלית יצאו לאור בין השנים 2003 – 2015 ומספרם עומד על 12. עלילת הסיפור מתרחשת בעולם מיתולוגי, בו ויקינגים קשוחים שצדים דרקונים הם דבר שבשגרה. העלילה מגוללת את סיפורו של היקאפ (שיהוק), ויקינג בן-עשרה שלא בדיוק משתלב במסורת ארוכת השנים של שבטו כצייד דרקונים. עולמו של היקאפ מתהפך על פיו, כאשר הוא פוגש בדרקון שום שן המציב בסימן שאלה את כל תפיסת עולמם שלו ושל שבטו.

 

לצפייה בפרקים החדשים (למנויי נטפליקס ולנרשמים לתקופת ניסיון)

בקרו באתר הרשמי של סדרת הספרים

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.