שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר

מאי 22, 2017

 

קפטן ג'ק ספארו, הפיראט האהוב ביותר בקאריביים ומחוץ להם, חוזר להרפתקה האחרונה, בסרט "שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר".

ג'וני דפ חוזר לתפקידו האיקוני בתור קפטן ג'ק ספארו, הפיראט המגושם והמקסים ביותר בשבע הימים. הפעם מצטרף אליו גם זוכה פרס האוסקר חוויאר ברדם, בתור קפטן סלזאר, צייד הפיראטים האימתני ותאב-הנקם – ליהוק מושלם שמתאים לפרנצ'ייז כמו כפפה (או קרס, או רגל מעץ).

 

סינופסיס

קפטן ספארו מוצא את עצמו בהרפתקה חדשה, לאחר שאיבד את מזלו, רוחות של ביש מזל נושבות לכיוונו כשרוחות רפאים של פיראטים בהנהגתו של יריבו העתיק והנורא קפטן סלזאר (חאווייר ברדם) בורחות ממשולש השטן ונחושות להרוג כל פיראט בים…כולל אותו. תקוותו היחידה של קפטן ג'ק היא קלשונו של פוסידון, חפץ עתיק יומין המעניק לאוחז בו שליטה על כל הימים.

כאשר "שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר" יעלה בבתי הקולנוע, יוכל הקהל לשוב לעולם הססגוני של הפיראטים השערורייתים ביותר שהפליגו בים הפתוח. באמצעות חזונם של היוצרים, הסרט מבטיח לספק הרפתקה קולנועית יוצאת דופן.

לדברי הבמאי, חואקין רונינג, "רצינו לעשות את סרט הפיראטים הטוב ביותר אי פעם. רצינו ליצור אקשן מהנה, מרהיב, אפוס עם ליבה רגשית חזקה ליצור משהו רענן וחדש. עכשיו זה תלוי בקהל כדי לראות אם הצלחנו לעשות זאת."

"כל מה שרצינו לעשות זה לבדר, להביא את הקהל לעולם אחר לכמה שעות, ולא היה לנו מושג שנמשיך להביא אותם לעולם הזה כמעט חמש-עשרה שנה. המפיק, ג'רי ברוקהיימר מוסיף בצחוק, "אני מניח שאלו היו חיי פיראט עבור כולנו!"

"שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר" יעלה לאקרנים ב-25.05.2017

בקרו באתר הסרט

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.