גנב הברק: המחזמר של פרסי ג'קסון

ינואר 17, 2017

גנב הברק: המחזמר של פרסי ג'קסון - הספרייה הפנטסטית

הוא חוזר! והוא גדול יותר ויותר חצוי מתמיד. המחזמר, גנב הברק, מגיע לאוף ברודווי ב-23 למרץ!

לפי ריירדן, הסופר רב-המכר של סדרת פרסי ג'קסון, גיבורו המפורסם ישוב אל עין הציבור, הפעם  כמחזמר חדש, מורחב וקסום!

כן, זה נכון. בנוסף, מסתבר שפרסי אינו זר לבמה כבר מספר שנים. גנב הברק: המחזמר של פרסי ג'קסון הוצג בניו יורק על ידי  Theatre Works USA  כבר ב-2014, כחלק מסדרת הצגות שהציגו אז. בזמנו, המחזמר היה באורך שעה בלבד ועם קאסט שחקנים מצומצם. אבל כעת, מדובר בהפקה חדשה לחלוטין. העיבוד החדש מגיע עם מוסיקה חדשה, עם מחזה חדשה שכולל גם מערכה שנייה, קאסט גדול יותר ואפילו תזמורת חיה.

לדברי ברברה פסטרנק מ-Theatreworks NYC,

ההפקה הראשונה שלנו של גנב הברק הייתה הצלחה כבירה בקרב המבקרים והקהל הרחב כאחד, והיא ממשיכה לאסוף מעריצים בכל רחבי ארה"ב. אבל ברצינות, לדחוס את הספר לשעה היה מאתגר; החלום תמיד היה להפוך את ההפקה הזאת לגדולה וטובה יותר, להרחיב יותר על הדמויות, להעמיק את היחסים ביניהן ולכלול יותר ממסע החיפוש שלהם – וזה בדיוק מה שעשינו. לא היינו יכולים להיות יותר נרגשים לגבי הגרסה המעודכנת הזאת, עם מספר שירים חדשים ומצוינים, מערכה שנייה וקאסט יותר גדול. מעל לכול, לא היינו יכולים להיות יותר נרגשים לקבל את כריס מקרל כפרסי שלנו. יש לו את השילוב המושלם של קסם וכישרון כדי לגרום להופעה הזאת להיות מרגשת ומבדרת לכל הגילאים.

תקציר העלילה

לפרסי ג'קסון יש כוחות שזה אך גילה ובהם אינו יכול לשלוט, מפלצות שרודפות אחריו והוא במשימה למצוא את הברק של זאוס ולמנוע מלחמה בין האלים היוונים. חיים נורמליים הם מיתוס כשאתה חצי-אל. המחזה בוסס על רב המכר של דיסני והיפריון, מאת ריק ריירדן, עם מוסיקה חיה, "גנב הברק: המחזמר של פרסי ג'קסון" הוא הרפתקה תיאטרלית רוויית אקשן שתרעיש את עולמכם.

המחזמר של פרסי ג'קסון מגיע בתקופה בה מחזה נוסף המבוסס על ספר פנטזיה לילדים ולנוער זוכה להצלחה רבה (גם אם עלילתו זוכה לתגובות מאוד שליליות – הארי פוטר והילד המקולל. אז, האם לשם פנינו מועדות? האם מחזה הוא סמל הסטטוס החדש של פרנצ'ייזים ספרותיים?

מצד שני, בהתחשב בכך שנראה כי הסרטים של פרסי ג'קסון לא מתקדמים לשום מקום, אלי מחזמר יוכל לעשות את הטריק. לנו בהחלט לא אכפת לראות עוד יצירות של ריירדן מתעוררת לחיים. אבל האם המחזמר טוב? ובכן, נראה שאין כרגע סיבה לשאול את ריירדן עצמו בנושא, כיוון שלדבריו:

לא ראיתי את המחזה בעצמי, אבל זאת רק המוזרות שלי. מוזר לי לראות או לשמוע עיבודים של העבודות שכתבתי. אני לא יכול להקשיב לספרי השמע שלי. והסרטים… ובכן, כפי שאתם יודעים, מעולם לא ראיתי אותם, תודה לאלים. לא ראיתי גם את המחזה, אבל אני יכול לתמוך בהם מכל הלב, על בסיס משוב מאנשים מהאנשים שאכפת לי מהם יותר מכול – הקוראים שלי.

וזה כנראה מה שכדאי גם לכם לעשות הקשיבו לחברים, או תבקרו בו בעצמכם, אם תזדמנו לסביבה. אך אם תעשו זאת, כדאי לכם גם להקשיב להזהרתו של הסופר: "היזהרו מגורגנות ומברקים תועים, ותהיו מוכנים להבחין באלים שבאו לבדם בקהל. הם אוהבים לראות הצגות על עצמם."

גנב הברק: המחזמר של פרסי ג'קסון
נכתב על ידי ג'ו טראקס ורוב רוקיקי, מבוים על ידי וויילי דיוויז, בימוי קרבות על ידי רוד קינטר
הופעות מתחילות ב-23 למרץ – 6 למאי, 2017. ערב הבכורה הוא יום שלישי, ה-4 באפריל
מחירי הכרטיסים, לברי המזל מבינכם שזו אופציה עבורם, הם:65$ – 85$ וניתן לרכוש אותם באתר המחזמר, או בטלפון: 866-811-4111

בקרו באתר המחזמר

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.