היי שלום הנסיכה ליאה – השחקנית קרי פישר נפטרה

דצמבר 28, 2016

קרי פישר - הכוח מתעורר - הספרייה הפנטסטית
קרי פישר בתפקיד ליאה בסרט "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" (2015)

השחקנית האגדית, קרי פישר, שגילמה את הנסיכה ליאה במלחמת הכוכבים, הלכה לעולמה הבוקר כשהיא מותירה אחריה גלקסיה של אוהדים אבלים

סמנו את המועד: היום, ה-27.12.2016, בשעה 08:55, הנסיכה ליאה, הידועה גם בתור קרי פישר הלכה לעולמה. ב-23 לחודש, לפני 5 ימים, בהיותה בת 60 בלבד, חוותה השחקנית דום לב במהלך טיסה מלונדון ללוס אנג'לס. למרות ההערכות האופטימיות של הצוות הרפואי, המשפחה ותפילות המעריצים מכל העולם שאיחלו לה "שהכוח יהיה עמה", פישר לא הצליחה לשוב להכרה מאז האירוע והבוקר, כאמור, נפטרה. בימים האחרונים של 2016 נראה כי השנה עמלה על מסע החיסולים שלה ביתר שאת.

דובר מטעם המשפחה מסר את ההודעה הבאה: "בצער רב, בילי לורד מאשרת כי אמה, קרי פישר, הלכה לעולמה ב-08:55 הבוקר. היא הייתה אהובה על ידי העולם והיא תחסר עמוקות. כל משפחתנו מודים לכם על מחשבותיכם ועל תפילותיכם".

גם אמה של פישר, דבי ריינולדס (84) מסרה הצהרה גם היא: "תודה לכל מי שאימץ את המתנות והכישרונות של בתי האהובה והמדהימה.

"אני אסירת תודה על מחשבותיכם ותפילותיכם שכעת מנחים את דרכה אל תחנתה הבאה. באהבה, אמא של קרי".

קשה להאמין שרק לפני חודשים ספורים ראינו אותה על המסך הגדול, והאזנו להערותיה ותשובותיה השנונות לתקשורת, במסגרת מסע היח"צ ואירועי התקשורת לקראת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". באחת המחוות החביבות והצנועות ביותר, בתכנית של אלן דג'נרס, עמדה עם הקומיקאית ברחוב וחילקה לעוברים ושבים כרטיסים לבכורה (שהיו בשלב זה בלתי אפשריים להשגה) במתנה. בזמן הריאיון בתכנית, השחקנית הודתה בגלוי שהיא לא מרוצה מכל עניין ההזדקנות, אבל אמרה שהיא מנסה להשלים עם כך, כי זה לא שיש הרבה ברירה. אולם גם אם הזדקנה בגופה, הגיל לא עמעם במאומה את עוצמת הלהבה שבערה בתוכה ונשקפה החוצה. פישר הייתה נמרצת חדה ומצחיקה להפליא.

הופעתה האחרונה של פישר על המסך הגדול בתפקיד ליאה אורגנה צפויה להיות במלחמת הכוכבים, פרק: VIII.

היי שלום הנסיכה ליאה. נכנסת אל חיינו כנסיכה, אך עזבת כמלכה!

 

בסרטון למטה: קרי פישר (בת 27) בתור הנסיכה ליאה ב"שובו של הג'דיי" (1983)

Save

Save

Save

Save

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.