חיות הפלא והיכן למצוא אותן – טרום בכורה מיוחדת

נובמבר 14, 2016

חיות הפלא והיכן למצוא אותן - הקרנת טרום בכורה - הספרייה הפנטסטית

האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטזיה מזמינה אתכם לראות את "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", יום לפני כולם, בטרום בכורה חגיגית!

הסרט החדש ביקום של הארי פוטר, פרי דימיונה העשיר של סופרת הפנטזיה ג'יי. קיי. רולינג כבר ממש מעבר לפינה. אם תעצמו עיניים תוכלו ממש לחוש את משק הכנפיים של ההיפוגריף על פניכם! חיות הפלא והיכן למצוא אותן, מגיע לקולנוע והאגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטזיה מזמינה אתכם להיות בין ברי המזל שיראו את הסרט לפני כולם!
הקרנת הטרום בכורה החגיגית תתקיים ביום רביעי, 16.11.16 בשעה 22:00 בסינמטק הרצליה, יום לפני התחלת ההקרנות הרגילות של הסרט. בואו לראות את הסרט ראשונים (אבל אל תעשו ספויילר לחברים שלכם…).
לנוחות הקהל, ההקרנה תתקיים בדו-ממד (כמו שצריך).
זוכרים, פעם, כשחיכינו מסרט אחד של "הארי פוטר" לבא אחריו? כשהיינו הולכים לסרטים יחד, עם חובבים אחרים, כדי שנוכל להתלהב בצוותא מבלי שהמוגלגים מסביב יבאסו אותנו? ובכן, 5 שנים חלפו מאז צאתו של הסרט האחרון, ואם אתם כמונו, גם אתם התגעגעתם לעולם הקסום של רולינג.  אז בואו לצפות ביחד עם כל החובבים – מוזמנים אפילו לבוא בתלבושות ובליווי חפצים קסומים. לפני ההקרנה תתקיים הרצאה קצרה של הדס נבנצל על הסרט.

תקציר העלילה:

ישנן סכנות גדולות בעולם הקוסמים של 1926 בניו יורק: כוח עצום ומסתורי משאיר עקבות של הרס ברחובות, ומאיים לחשוף את קהילת הקוסמים לבני התמותה ולהפר את המרקם העדין של החיים המשותפים. בנוסף, גלרט גרינדלוולד, קוסם בעל עוצמה שזרע הרס באירופה, חמק וכעת אין למצוא אותו. "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" מתחיל בשנת 1926, לאחר שניוט סלמנדה השלים את סיורו העולמי, בו חיפש ותיעד מגוון יוצא דופן של יצורים קסומים. ניוט הגיע לחניית ביניים קצרה בניו יורק, ושם השתבשו כל התוכניות. ג'ייקוב (מוגלג) משחרר בטעות כמה מחיות הפלא אל תוך העיר הגדולה, והם מאיימות להרוס את היחסים בין הקוסמים לחסרי הקסם בארצות הברית. במקביל, מוצא את עצמו ניוט מעורב במצוד אחר הכוח המסתורי שמחריב את ניו יורק, בזמן שהוא מתחמק מזרועות רשויות הקסמים הצדות אותו ואת יצוריו המופלאים.

שחקנים: אדי רדמיין, קולין פארל, עזרא מילר, זואי קרביץ, במאי: דיוויד ייטס, 133 דקות, ארצות הברית 2016

כרטיסים

ניתן לרכוש כרטיסים לסרט בקופות סינמטק הרצליה.
מחיר כרטיס:
45 ש"ח – כרטיס רגיל
38 ש"ח – כרטיס לחברי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה

למרבה הצער, יש כרגע יש תקלה באתר רכישת הכרטיסים. לכן ניתן לרכוש כרטיסים טלפונית, בלבד.
כדי לעשות זאת, השאירו תגובה לפוסט זה, או כתבו דוא"ל לכתובת fb16.11.16@gmail.com ונציג ישוב אליכם על מנת לבצע את ההרשמה.

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.