מואנה התינוקת כובשת את לב הים מהיבשה בטיזר חדש

יולי 23, 2016

מואנה התינוקת - סרטי דיסני - הספרייה הפנטסטית

בטיזר היפני של 'מואנה' שהופץ השבוע ברשת אולי אין מילים, אבל יש בו הרבה קסם, מהסוג שיגרום לכם לחייך.

דיסני שחררו את הטיזר הרשמי של סרטם החדש, "מואנה", ביפן. בשונה מן הטיזר האמריקאי שיצא מוקדם יותר החודש, זה הנוכחי הוא בעל טון עדין יותר, וגם אינו כולל את דמותו של חצי האל מאווי, שעורר את זעמם של רבים בשל האופן בו הוא מיוצג בסרט.

הטיזר מציג בצורה ברורה למדי שגיבורת הסרט, מואנה, הייתה מיוחדת כבר מינקותה, וזכתה ליחסים מיוחדים עם הים. בסיומו מופיעה מואנה כנערה, כאישה צעירה, כנראה בשלב בו היא מוכנה לצאת להרפתקה שנראה בסרט. למרות שאנחנו לא למדים המון מן הטיזר, האנימציה עצמה מושקעת להפליא ומעוררת התפעלות, מתנועת המים והמרקם שלהם ועד לתנועותיה התינוקיות של מואנה, הכוללות מחוות שמחקות באופן מושלם את תנועותיהם של פעוטות.

על מה הסרט

לפני 3,000 שנה, המלחים הטובים בעולם יצאו למסע ברחבי האוקיאנוס הפסיפי רחב הידיים, וגילו את האיים הרבים של אושיאניה. אבל אז, במשך אלף שנה, מסעותיהם פסקו – איש אינו יודע למה.

מאולפני האנימציה של וולט דיסני מגיעה "מואנה", סרט אנימציה ממוחשבת סוחף, אודות נערה הרפתקנית ששטה למשימה אמיצה להציל את עמה. במהלך מסעה, מואנה (קולה של אאוליאי קראבאלהו – Auli’I Cravalho) פוגשת את חצי-האל מאווי, ששמו הלך לפניו פעם. (קולו של דוויין ג'ונסון), שמדריך אותה במשימתה להפוך למגלת נתיבים בכירה. יחדיו, הם חוצים את האוקיאנוס הפתוח, במסע רווי הרפתקאות, נתקלים במפלצות ענקיות ומתמודדים כנגד כל הסיכויים בסיטואציות שונות. במהלך הדרך, מואנה מגשימה את מסע החיפושים של אבותיה ומגלה את הדבר האחד אותו תמיד חיפשה: את זהותה.

 

מואנה צפויה להגיע לחופינו בתאריך: 23 לנובמבר, 2016

פנו לעצמכם דקה, צפו ותיהנו מרגע של קסם!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.