קובו סמוראי סטייל – טריילר חדש

מאי 2, 2016

קובו סמוראי סטייל - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

בואו לראות את הטריילר החדש ולהתעצבן עם הספרן על השם המפגר שנתנו לקובו ושני המיתרים בעברית – קובו סמוראי סטייל

לא שאני בעד אלימות, אבל ביפן הפיאודלית, יש מצב לא רע שמי שאחראי על תרגום שם הסרט Kubo and the Two Strings ל- קובו סמוראי סטייל , היה מוזמן לדו-קרב, או נדרש לבצע ספוקו. מכל השמות המפגרים, הלא קשורים וחסרי המעוף… הסרט החדש של סטודיו לייקה, שצפוי להגיע למסכים באוגוסט, הוא הרבה דברים, אבל הוא בהחלט לא צפוי להיות סרט קיץ רגיל בסגנון מדגסקר, תפוס ת'כריש, מפלצת של מלון או עידן הקרח 2: נמסים מצחוק.

סרטים של סטודיו לייקה, גם אם הם לא תמיד מצטיינים מבחינה סיפורית, הם סרטים הרבה יותר מושקעים, ונעשים על ידי אנשים שככל הנראה באמת אוהבים את מה שהם עושים ולא רק מחפשים להרוויח עוד כסף בקלות (עד היום, אין להם אפילו סרט המשך אחד, גם לסרטים שלהם שהצליחו). לייקה עושים סרטי אנימציה שכל הזמן דוחפים את גבולות המדיום, וגם אם לא תמיד מצליח להם, הם לפחות מנסים. סמוראי סטייל? ברצינות? למה לא לקרוא לסרט פשוט קובו – סמוראי גולש משהו אש, או קובו – יפן נפלה על הראש? למה לא נלך עד הסוף ובכלל נעברת את קובו לקובי? קובי – הילד הסמוראי. זה יתפוס!

זהו, עד כאן שחרור האדים. בכל מקרה, הדבר שבאמת כדאי לכם לצאת אתו מכל זה, הוא צפייה בטריילר החדש לסרט.

לדברי הבמאי, טרביס נייט, "ברמה פשוטה ומכאנית, רציתי שנספר סיפור שכזה. כמו פנטסיה אפית גדולה בנוסח מלחמת הכוכבים. משהו בעל שיעור קומה והשפעה. אך בו זמנית, רציתי גם לפתח את הרעיון של קובו, כשכל מה שאנחנו עושים הוא תמיד גורם משמעותי למשהו אישי יותר מתחת, לב פועם בחוזקה עמוק בפנים, שנותן לכול חיים ובסיפור הזה יש לנו את זה בשפע. זהו באמת סיפור מאוד אינטימי על קשר אנושי ועל יחסים אישיים על רקע בקנה מידה אפי".

מצפייה בטריילר, יכול באמת להיות שיש סיבה להאמין לו…

 

https://www.youtube.com/watch?v=UwZT-Fa8Kwk

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.