וורקראפט – טריילר טלוויזיוני חדש – 2016 Warcraft

מרץ 18, 2016

וורקראפט - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

לאחר טריילר ראשון פחות ממדהים, מגיע טריילר חדש של וורקראפט ובו ניתן לראות פחות דיבורים ויותר קרבות.

בתחילת נובמבר 2015, חשפנו בפניכם את הטריילר הראשון של וורקראפט. הוא היה התחלה טובה בכדי להציג את העולם בו מתנהלת העלילה, אך היה פחות ממדהים. איכשהו הייתה תחושה בקרב רבים מן החובבים שזה אינו הסרט לו ציפו. תלבושות ושיריונות לא ריאליים, הרבה דיבורים… יכול להיות שאנשי השיווק שעומדים מאחורי מסע הפרסום של הסרט עקבו אחר הנעשה ברשת, משום שכעת יצא הטריילר השני, ובמקום להתרכז בסיפור, הוא עושה דבר אחד: מציג את המאבק בין בני האדם והאורקים. טוב, והוא גם נותן הצצה של כשנייה על עיצוב הגמדים בסרט, שעל פניו מחקים די נאמנה את העיצוב שלהם במשחק. קשה לשפוט משבריר השנייה הזה, האם מדובר בדמות אנושית מעובדת, או בדמות ממוחשבת לחלוטין.

 

לא נולד אתמול – על הסרט והטריילר

סרט וורקאפט נמצא בהפקה כבר זמן רב. כעת, עם מועד בכורה בעוד קצת פחות מ-3 חודשים, הוא ככל הנראה כבר מוכן ומסתובב בקרב הגורמים הרלוונטיים, אולם כבר ב-2014 חשפו אולפני Legendary Pictures והבמאי דאנקן ג'ונס הצצה ראשונה אל הסרט. האם באמת נדרשו שנתיים נוספות כדי להשלים את הסרט? יכול להיות. אבל יכול גם להיות שבדומה לסרטים שמספרם גדל והולך בשנים האחרונות, הסרט עבר מספר מקצי שיפורים, שינויים וצילומים מחדש, לאחר שהאנשים שמאחוריו לא היו מרוצים ממה שיצא. ייתכן שבסופו של דבר, כולנו נצא מורווחים מהעסק, אך ניסיון העבר מלמד שכאשר סרט מתעקב יש לכך סיבה (ע"ע הנזל וגרטל ציידי מכשפות, ג'ק קוטל הענקים וכיו"ב). ישנה נקודת אל-חזור בכל פרויקט, ממנה כבר יותר משתלם להוציא את הסרט עם מה יש ולספוג את הנזקים, מאשר להמשיך לתקן.

כל זה, כמובן, ספקולציות בלבד. יכול להיות שכפי שאולפני Legendary Pictures תכננו, הסרט יהיה להיט ורק חלק ראשון בפרנצ'ייז סרטים חדש. באופן אישי, הייתי שמח אם האפשרות השנייה היא הנכונה. דווקא מתאים לי בובה מגניבה של אורק על המדף, כפי שוודאי יצאו אם הסרט יצדיק זאת, או חולצת וורקאפט חדשה. כך או אחרת, בעוד כ-3 חודשים נגלה.

בקרו באתר הבית של וורקראפט

בקרו באתר הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.