סרט הסנדמן – כבר לא חלום

פברואר 12, 2016

סרט הסנדמן - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

סרט הסנדמן הוא סוג של הגביע הקדוש של סרטי הקומיקס – כולם מדברים עליו, אך אף אחד לא הצליח להביאו למציאות… עד עכשיו.

שמענו על סרט של סנדמן כבר הרבה שנים. אפילו בביקורו של ניל גיימן בישראל, הוא דיבר על מספר ניסיונות שנעשו להפוך את קומיקס הקאלט שלו, שהביא לו את פרסומו, אל המסך הגדול. ב-2013 הדיבורים בנושא קיבלו תפנית חדשה כאשר האחים וורנר קיבלו את ברכתו של גיימן ולקחו על עצמם את המשימה. שלוש שנים לאחר מכן, דיבורים עדיין יש, אבל סרט, או פרטים של ממש על התפתחויות, עדיין אין.

ובכן, יכול להיות שהמצב עומד להשתנות. לדברי דיוויד גוייר (מפיק הסרט), הצילומים אמורים להתחיל מאוחר יותר השנה!

ב-2013, חשבנו גם שג'וזף גורדון-לוויט ישחק את דמותו של מורפיאוס, מלך החלומות, אך מאז לוויט הסתפק בביום הסרט. ב-2015 קיבלנו אישור לכך שניל גיימן עצמו עומד להיות אחד המפיקים, וכך לפקח בעצם על הטיפול של האולפנים בבייבי שלו. כרגע, התסריט לסרט נמצא בשלבי כתיבה, אם כי לא ידוע עדין על ידי מי. לאור זאת שג'יי. קיי. רולינג כתבה את התסריט לסרט, "חיות הפלאה והיכן למצוא אותן", לא יהיה זה מפתיע עם גיימן, שכבר צבר ניסיון בכתיבת תסריטים, הוא לפחות אחד מן העומדים מאחורי התסריט של סרט הסנדמן.

בריאיון שמסר לקוליידר, המפיק, גוייר סיפור:

אנחנו עומדים לכתוב טיוטה חדשה. כל הכותרים של ורטיגו עברו לניו ליין סינמה לפני מספר חודשים. הייתה החלטה של האנשים שלמעלה שניו ליין יתמקדו בכותרים של ורטיגו והאחים וורנר יתמקדו בכותרים של דיסי. אז אנחנו מתחילים לכתוב מחדש עם כותר ממש פנטסטי שהאוהדים של האתר שלכם ממש יאהבו, שמצטרף אלינו, אבל אני עדיין לא יכול ממש להכריז על כך.

כמו כן, סיפר גוייר על היתרונות שבעבודה עם ניו ליין סינמה:

אני חושב שהכותרים של ורטיגו הם קצת יותר מוזרים וחורגים מחוץ למרכז, מאשר כל הדברים המיינסטרימיים של גיבורי העל שבוורנר, אבל אני מבין את ההחלטה כי אנחנו לא צריכים להילחם על תאריכי בכורה עם הדברים של ורטיגו, מה שהיינו צריכים לעשות אם היינו באחים וורנר. אבל אני מרגיש בטוח שהסרט יעבור להפקה בשנה הבאה (2016).

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.