חיות הפלא והיכן למצוא אותן – הצצה חדשה

פברואר 6, 2016

חיות הפלא והיכן למצוא אותן - הארי פוטר - הספרייה הפנטסטית

כוכבי "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" מדברים על קסמו של הסרט החדש, שאת תסריטו כתבה ג'יי. קיי. רולינג עצמה.

הסרט החדש בעולמה של ג'יי. קיי. רולינג אולי נמצא עוד במרחק תשעה חודשים מתנו, אבל לחובבי הארי פוטר יש כבר סיבה להתרגש, עם שטף החומרים אשר מתחילים לצאת לקראת אותו תאריך מיוחל. בסוף השבוע האחרון פורסם סרטון זה, בו כמה מכוכבי הסרט מדברים בקצרה (אורך הסרטון כולו פחות מ-3 דקות) על קסם העולם אותו יצרה סופרת הפנטסיה הבריטית. "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" מציע פרספקטיבה שונה לעולם הקוסמים אותו הכירו המעריצים עד כה.

הסרט, שעלילתו מתרחשת בארצות הברית בשנות ה-20 של המאה הקודמת, מתמקד בהרפתקאותיו של ניוט סלמנדרה (ניוט סקמנג'ר), אשר מתחילות כאשר חיות מסוכנות בורחות מן המזוודה הקסומה שלו (שבדומה לטארדיס – גדולה יותר מבפנים). זהו איחוד מרגש לא רק עבור המעריצים, אלא גם עבור רולינג, אשר חוזרת לעבוד עם דיוויד ייטס ודיוויד היימן, שהיו מעורבים בסרטים הקודמים. בסרטון ניתן לראות את היימן, המפיק, אשר היה מעורב בהפקת סרטי "הארי פוטר" מהסרט הראשון ועד היום! כמו כן, מדבר קצרות הבמאי ייטס, שביים את ארבעת הסרטים האחרונים בפרנצ'ייז ואחראי במידה רבה על אופיים, על האווירה בהם ועל הטעם עמו יצאו החובבים מן הסדרה הקולנועית.

אדי רדמיין, המגלם את הדמות הראשית בסרט, מר סלמנדרה בכבודו ובעצמו, נראה אף הוא בסרטון, בעודו מגיב בהתרגשות גלויה כי הסרט אינו דומה לשום דבר בו היה מעורב בעבר. לאור הגילוי כי רדמיין רצה לגלם את אחד מתאומי וויזלי בסרטים הקודמים, זאת לא הפתעה גדולה. בשביל המעריץ הזה של רולינג, "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" הוא מתנה משמיים, שאפשרה לו להשתלב ביקום של רולינג – ועוד בתפקיד הראשי. כנראה שבאמת לא צריך לוותר אף פעם.

לצדו של רדמיין קאסט הסרט כולל את: קת'רין ווטרסון בתור טינה, אליסון סודול בתפקיד אחותה של טינה, דן פוגלר בתפקיד ג'ייקוב, סמנתה מורטון בתפקיד מרי לו,  וכן שחקנים ותיקים ומוכרים, כגון רון פרלמן בתפקיד גנארלק, ג'ון ווייט בתפקיד הנרי שו, קולין פארל בתפקיד פרסיבל גרייבס.

צפייה מהנה!

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.