רסיסים של אור – פרק ראשון לקריאה

ינואר 11, 2016

רסיסים של אור - פרק ראשון - הספרייה הפנטסטית

בואו להיות הראשונים לקרוא את הפרק הראשון של רסיסים של אור, הספר השני בסדרת גנזך אורות הסער של ברנדון סנדרסון

התגעגעתם לברנדון סנדרסון? אהבתם את דרך המלכים? בתחילת פברואר (2016) צפוי לצאת לחנויות בישראל רסיסים של אור, הספר השני בסדרת "גנזך אורות הסער" – פרויקט החלומות השאפתני של סופר הפנטסיה הפופולרי. כמו הספר עצמו, גם תרגומו והבאתו לקהל דובר העברית היא פרויקט שאפתני – זהו אחד הספרים הארוכים ביותר שתורגמו בישראל אי פעם. למותר לציין שגם ספר זה יחולק לשני כרכים, אך הפעם הקוראים בישראל ירוויחו לא רק נוחות והגנה מפני קילה או פריצת דיסק. הפעם, הגדילה לעשות הוצאת אופוס, המוציאה לאור של סנדרסון בישראל, כשרכשה עבור שני הכרכים של הספר שתי תמונות שונות, אותן יצר בשביל רסיסים של אור המאייר מייקל ווילן, כך שלכל כרך עיצוב ייחודי משלו (ראו תמונה מעלה). עיצובים אלה מצטרפים אל ההשקעה הגדולה גם כך בגרפיקה של ספרי הסדרה, אשר נחשבת כפרויקט הדגל של סנדרסון.

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה של כרך א')

ברנדון סנדרסון, הידוע בעבודתו עטורת השבחים על סיום סאגת כישור הזמן של רוברט ג'ורדן, מתחיל סדרה שאפתנית משלו, גנזך אורות הסער.

ספר זה נחשב ליצירת המופת של של ברנדון סנדרסון. רסיסים של אור הוא השלב השני במסע.

* * *

לפני שש שנים נשלח המתנקש בלבן, בשליחות הפרשנדים המסתוריים, לרצוח את מלך האלת'ים, אבל אז פתאום נעלם. כעת שב המתנקש לפעול כשהוא מתשמש בכוחות העל שלו ורוצח שליטים, משמיד שומרי ראש וחומק מרודפיו בכל רחבי רושאר. דאלינאר, הכוח האמיתי מאחורי כס השלטון, חושש כי המטרה הבאה היא אלהוקאר, והפעם הוא מתכוון לעצור את המתנקש, כנקמה על כך שנכשל בהגנה על אחיו, המלך הקודם של אלת'קאר.

שאלאן המבריקה ובעלת העבר המסתורי נעה במסלול מקביל. היא פגועה מאירועים שהיא מסרבת להודות בהם, והיא נושאת איתה משא נורה: הצורך למנוע את שובם של אבות הריק האגדיים ואת החורבן שישמיד את האנושות. הסודות שהיא צריכה לחשוף נמצאים במישורים המנופצים, אבל ההגעה לשם תהיה קשה מכפי שהיא חושבת.

אויביו חשבות שימות מוות נורא בהיותו עבד בצבא, אך קאלאדין שרד וקיבל את הפיקוד על מחלקת שומרי הראש המלכותייים, תפקיד שאין לו תקדים כשמדובר ב"כהה עיניים". תפקידו כעת להגן על המלך ועל דאלינאר, גם מפני המתנקש, בעודות מנסה להסתיר את כוחותיו החדשים הקשורים בדרך כלשהי לספרנית הכבוד שלו, סיל. קאלאדין צריך להתמודדד עם השדים הפנימיים שלו ואעם איבים מבחוץ על מנת לשלוט בכוחותיו.

זהו ספר ההמשך של "דרך המלכים", רב המכר של ברדנדון סנדרסון, מחברן של סדרות "הערפילאים" ו"מלחמת הנפילים".

 

רסיסים של אור, מאת ברנדון סנדרסון
פרק ראשון (לחצו לקריאה)

 

רסיסים של אור

ספר שני בסדרת: גנזך אורות הסער

מאת: ברנדון סנדרסון

תרגום מאנגלית: צפריר גרוסמן

הוצאת אופוס (2016)

מספר עמודים: 1,376 (בשני כרכים)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.