מהלכי הזאבים – סרט אנימציה

ינואר 4, 2016

מהלכי הזאבים - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

סטודיו Cartoon Saloon והבמאי טום מור הולכים להפיק סרט אנימציה חדש בנושא אנשי זאב באירלנד של המאה ה-17

סטודיו האנימציה, קרטון סאלון (Cartoon Saloon) והבמאי טום מור, אשר עומדים מאחורי הסרטים שהיו מועמדים לאוסקר, "סוד הקלס" ו"שיר הים" (זוכה פרס חד הקרן המוזהב" 2015), מניחים כרגע את התשתית עבור סרטם המשותף הבא, Wolfwalkers (מהלכי הזאבים – משני צורה מן הפולקלור האירי), בזמן מסע ההרס של אוליבר קרומוול.

 

תקציר העלילה

בזמנים של אמונות טפלות וקסם, כאשר זאבים נראו כיצורי שאול והטבע כרשע אותו יש לאלף, רובין, ציידת מתלמדת צעירה, מגיעה לאירלנד עם אביה כדי לחסל את הלהקה האחרונה. אבל כאשר רובין מצילה את מב, ילדת-פרא מקומית, החברות בין השתיים מובילה אותה לגלות את עולמם של מהלכי הזאבים והופכת אותה בדיוק לדבר אותו אביה נשלח להשמיד.

קרטון סאלון עובדים עכשיו על סרט בשם "The Breadwinner" , אותו מפיקה לא פחות מאנג'ילינה ג'ולי. סרט זה צפוי לצאת ב-2017 וסרטי אנימציה קלאסית דורשים זמן, כך שסביר להניח שייקח עוד לא מעט זמן עד שנוכל לראות את הסרט החדש של מור והסטודיו. מצד שני, יש דברים ששווה לחכות בשבילם. כמובן שנמשיך לעדכן בכל חדשות מעניינות שיצאו על הפרויקט המסקרן.

קרדיט תמונה: Tomm Moore's Tumblr
קרדיט תמונה: Tomm Moore's Tumblr

 

קרדיט תמונה: Tomm Moore's Tumblr
קרדיט תמונה: Tomm Moore's Tumblr
ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.